Street Legal.... $$$
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-05-03 19:37

Hej!!

Når man nu har sig en bil... og man er kommet til at bruge lidt flere penge
på reperationer end man har, hvordan kan man så tjene penge? er der andre
måder en ved vædemål(som man jo ikke kan når man ingen penge har)?

Fra : H3nrik V!

Dato : 05-05-03 19:40

In news:3eb6af52$0$48898$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Peter Sepstrup typed:

> [...]
> penge på reperationer end man har, hvordan kan man så tjene penge? er
> der andre måder en ved vædemål(som man jo ikke kan når man ingen

Af med døre, vinduer med mere og sæææælg...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-05-03 20:38

> Af med døre, vinduer med mere og sæææælg...!

selvf..... hvorfor har jeg ik tænkt på det

Fra : H3nrik V!

Dato : 05-05-03 20:46

In news:3eb6bdb8$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Peter Sepstrup typed:

> selvf..... hvorfor har jeg ik tænkt på det

Det er da noget af det første man gør i øvrigt. Der er rask væk 70-100 kg at
spare...!

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-05-03 22:50

> Det er da noget af det første man gør i øvrigt. Der er rask væk 70-100 kg
at
> spare...!

Så er der blevet sparet vægt, det eneste "gejl" der er på min bil nu, er et
håndtegnet (sprayet) NoS logo hen over tager

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 16-05-03 22:18

Hvis du starter med at køre om 1000$ eller hvad MAX er i den by del du er i,
kunne man i patch 1.22 bruge alle sine penge, og køre med underskud og blive
ved med det.