Lucasarts
Fra : Sp@cey

Dato : 05-05-03 18:52

er her nogen der ved om der kommer flere Monkey Island spil eller Indy
(adventure ikke Action) spil?

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Agemam

Dato : 05-05-03 20:26

Ved ikke med Indy, men der er kun lavet Mon´key Island 1-4 og jeg er næsten
100 på at jakob fra troldspejlet sagde at monkey 4 var det sidste, monkey
island spil, der ville blive lavet.

Agemam =)

Fra : Mercenary

Dato : 05-05-03 21:25

"Agemam" <asving@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke med Indy, men der er kun lavet Mon´key Island 1-4 og jeg er
næsten
> 100 på at jakob fra troldspejlet sagde at monkey 4 var det sidste, monkey
> island spil, der ville blive lavet.

Hmm ! Mener ellers at kunne huske at Voodoo madammen i 4'eren udtale sig om
en 'Five game contract'.

Man har vel lov at håbe

/Merc

Fra : Agemam

Dato : 06-05-03 17:52

OK. min fejl =)

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-05-03 18:45

> er her nogen der ved om der kommer flere Monkey Island spil eller Indy
> (adventure ikke Action) spil?

LucasArts afliver ikke deres adventure genre foreløbig. Der kommer et Sam n
Max 2 samt et Full Throttle 2.

Følg med ved dette års E3 - der sker helt sikkert ting og sager.

--
Jacob H. Nielsen - http://boomtown.net

Fra : David Lebech

Dato : 06-05-03 22:48

"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
> er her nogen der ved om der kommer flere Monkey Island spil

Utallige steder i Monkey Island 4 bliver det nævnt, at karaktererne har en
"five-game-contract" med Lucasarts (som et tidligere indlæg også nævner).
Dette er selvfølgelig en del af humoren, men det er set før, at Lucasarts
reklamerer for deres egne spil i... ja deres egne spil. I Monkey Island 3 er
der således et skelet, som har et badge, hvor der står "ask me about Grim
Fandango" på. Grim Fandango er i øvrigt et fremragende spil!

Men altså, jeg tror, at der i hvert fald kommer en 5'er i MI serien

Mvh
David Lebech

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 07-05-03 16:58

En fra Lucasarts har sagt at der temmelig sikkert kommer en Monkey Island 5
på et tidspunkt

Fra : MVJ

Dato : 07-05-03 17:36

http://www.scummbar.com/games/monkey5/