Kærlighed!
Fra : Daniel C

Dato : 05-05-03 19:00

jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
området kan i ikke give nogle eksepler tak!
Hilsen Daniel C

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-05-03 19:26

Daniel C wrote:
> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke
> mester på området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Én af de helt store kunne være John Lennon - Woman
Det mest romantiske i Verden er nok Carpenters - Close to you

The Police - Every Breath You Take
Marvin Gaye - Let's get it on
Otis Redding - Try a little Tenderness (mums!)
Tracy Chapman - Baby can I hold you

.... og når det hele er faldet fra hinanden:

Jeff Buckley - Lover You Should've come over (en af de flotteste sange jeg
kender)

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-05-03 23:30

Hej

> [...]
> Tracy Chapman - Baby can I hold you
> Jeff Buckley - Lover You Should've come over (en af de flotteste

Prince - The most beautiful girl

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Kirstine

Dato : 05-05-03 19:54

In article <3eb6a6b6$0$4359$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
Daniel_chr@hotmail.com says...
> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Jow da

Trisha Yearwood - How Do I Live
Ten Sharp - You (bedst i unplugged version syn's jeg)
Michael Kiske - Where Wishes Fly
Ronan Keating - When You Say Nothing At All
Babyface & Des'Ree - Fire
Darren Hayes - Insatiable
Savage Garden - Truly Madly Deeply
Stephen Simmonds - Tears Never Dry
Tim Christensen - Right Next To The Right One
Extreme - More Than Words
A-Ha - Crying In The Rain
Stevie B - Because I Love You (The Postman Song)
Billy Ocean - There'll Be Sad Songs
Elton John - Your Song
Bangles - Eternal Flame
Beverly Craven - Promise Me
George Michael - Kissing A Fool
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms
Mister Mister - Broken Wings
Masquerade - Guardian Angel
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart

Håber du kan bruge nogle af dem.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-05-03 19:53

Daniel C <Daniel_chr@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb6a6b6$0$4359$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C
_______

De to bedste og mest kendte, som jeg kan komme på, er følgende:

En lille ring af guld (Kandis)
To mørke øjne (Dorthe Kollo)

Hilsen Åge

Fra : Daniel Andersen

Dato : 05-05-03 20:24

> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!

Course of Nature - Caught in the Sun

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-05-03 20:37

"Daniel C" <Daniel_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Joda.

Nick Cave - Loveletter
Jason Wade - You Belong To Me
Pink Floyd - Wish You Where Here
Live - Turn My Head
Radiohead - Creep

De tre første er to _meget_ stille sange, de to sidste er der lidt mere
"gang i"

Og til sidst, min yndlingssang: R.E.M. - Losing My Religion

Derudover handler alt med Starsailor og Saybia vist også om kærlighed :)

Mvh.
Lars

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 05-05-03 20:53

"Daniel C" <Daniel_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Guddomelig Galskab - Kærlighed med guitarsolo

-TDJ

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-05-03 21:01

Theis Duelund Jensen wrote:
> "Daniel C" <Daniel_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Guddomelig Galskab - Kærlighed med guitarsolo

LOL!

Fra : Daniel C

Dato : 05-05-03 21:04

ork! tak for alle de numre nu vil jeg se om jeg kan få dem hørt tak igen!

Fra : Lagerhead

Dato : 05-05-03 23:26

Daniel C wrote:
> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke
> mester på området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Bob Dylan - Make You Feel My Love

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk
http://www.neilbrophy.com

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 06-05-03 07:30

Daniel C wrote:

> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Gasolin' - Kvinde Min
Poul Krebs - Morgendagens Tåber
Stevie Wonder - I just called to say I love you

mvh
Flemming

Fra : Rikke & Brian

Dato : 06-05-03 10:55

John Denver - Annies Song.

Den er bare så smuk
Hilsen Rikke.

Fra : Peter Kaas

Dato : 06-05-03 16:14

Mark Knopfler: "Are We In Trouble Now"

Mvh
Peter

Fra : gooferd

Dato : 07-05-03 01:04

Tjah.. dem jeg har forrest i huskeren som mere eller mindre kan kaldes
kærlighedssange er:

Bill Withers - Aint no Sunshine
Coldplay - Sparks
Aerosmith - I don't wanna miss a thing
Dave Mathews - Stay (Wasting Time)
Counting Crows - Butterfly in Reverse
David Gray - Sail Away
Goo Goo Dolls - Iris
Kashmir - Miss You ( Slight Return )
Santana feat. Michelle Branch - Game of Love
Tim Christensen - Love is a Matter of...
Vertical Horizon - Best I Ever Had (Grey Sky Morning)
Kent - Innan Allting Tar Slut
Stevie Wonder.... tjah.... You are the sunshine of my life / Isn't She
Lovely

-----
Anders Jensen

Fra : Anders Jensen

Dato : 07-05-03 01:20

hov... glemte egentligt lige den jeg tænkte på da jeg besluttede at
skrive.... i mine øjne en selvskreven klassiker fra det nye Kashmir album

----> In the Sand

-----
Anders Jensen

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 07-05-03 01:10

> jeg vil gerne have fat i nogle gode kærligheds sange men er ikke mester på
> området kan i ikke give nogle eksepler tak!
> Hilsen Daniel C

Curtis Stigers - I wonder why

og generelt alt med Curtis stigers.... det er 80'er, men det oser af
kærlighed!

/M

Fra : Peter Kaas

Dato : 07-05-03 11:36