mapper ??
Fra : Don Juan

Dato : 05-05-03 16:46

Hej NG.
Jeg er newbie ang. hjemmeside, så jeg har en "simpelt" spørgsmål til jer
"garvede"
Når jeg dl. min side, så er der 2 mapper med 1. der hedder DEV og en der
hedder BIN hvad bruges de til ???
pft.
Don Juan

Fra : jopa

Dato : 05-05-03 16:50

Davs du
Don Juan <mig@selv.dk> skrev bla:
> [...]
> jer "garvede"
> Når jeg dl. min side, så er der 2 mapper med 1. der hedder DEV og en

Uden at skulle gøre mig særlig klog på området tror jeg det er mapper som
FrontPage lægger der op.
Bruger du FrontPage ?

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 05-05-03 17:54

Don Juan wrote:

> Når jeg dl. min side, så er der 2 mapper med 1. der hedder DEV og en der
> hedder BIN hvad bruges de til ???

Det er mapper der relaterer til det brugte OS på serveren (i dette
tilfælde en form for *NIX).
Hvis du vil undgå problemer skal du bare lade dem ligge uberørt.

--
/kenne
"I don't mind if you sleep in class. Only, please do not snore.

Fra : Don Juan

Dato : 05-05-03 17:03

"Kenneth Kristensen" <kenne@IDontLikeSpam.control.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:b961d5$9ab$1@sunsite.dk...

> Det er mapper der relaterer til det brugte OS på serveren (i dette
> tilfælde en form for *NIX).
> Hvis du vil undgå problemer skal du bare lade dem ligge uberørt.
>
> --
Tak skal i ha´for det hurtige svar
Og nej jeg bruger ikke frontpage, bare megapad

mvh.
Don Juan