mavesok
Fra : Pia J

Dato : 05-05-03 15:55

Muddi skal under kniven på torsdag og jeg ville lave sådan en sokkebluse til
hende og har glemt hvem som havde et fotoeksempel i sit album. Nogen bud?

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 05-05-03 18:11

> Muddi skal under kniven på torsdag og jeg ville lave sådan en sokkebluse
til
> hende og har glemt hvem som havde et fotoeksempel i sit album. Nogen bud?

Lisbeth Hviid / Phumba?

/ Else

Fra : Pia J

Dato : 05-05-03 18:50

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message

> Lisbeth Hviid / Phumba?

ARGH - netop dette billede har som det eneste et rødt kryds på min skærm
istedet for billedet. Men ja, du havde ret.

:Pia

Fra : Katrine Nederby

Dato : 06-05-03 09:46

> "Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message

> ARGH - netop dette billede har som det eneste et rødt kryds på min skærm
> istedet for billedet. Men ja, du havde ret.

Hej Pia.

Der er også billeder af Phumba i sokken på Lisbeths egen side
http://cutiecats.dk/galleri4.shtml

(hvis der går kuk i linket, er det side 11 i galleriet)

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Pia J

Dato : 06-05-03 09:52

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in message

> Der er også billeder af Phumba i sokken på Lisbeths egen side
> http://cutiecats.dk/galleri4.shtml

Smukt - så burde jeg kunne kreere noget efter de forskellige eksempler.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 05-05-03 20:49

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Muddi skal under kniven på torsdag og jeg ville lave sådan en
> sokkebluse til hende og har glemt hvem som havde et fotoeksempel i
> sit album. Nogen bud?
>
>:Pia

Jeg havde jo godt nok et, men fjernede det for nogen tid siden fordi
det jo retteligt ikke var mit, men et jeg havde tyvstjålet.

Måske jeg kan fremskaffe et igen, men det kan nok ikke blive idag.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ragna

Dato : 05-05-03 23:12

Hej Pia!

Jeg har et par billeder af vores Sussi i en strikket kattefrakke. Desværre
er de ikke så tydelige, men du kan prøve at kigge her:
http://makeashorterlink.com/?W28C62474

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ragna

Dato : 05-05-03 23:20

Undskyld, linket duer ikke. Det er:http://makeashorterlink.com/?M22D31474

Fra : Ragna

Dato : 05-05-03 23:23

Jeg er vist for søvnig! Kig i mit album under "Kattefrakke"

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Pia J

Dato : 06-05-03 09:00

jeg sidder her med Muddi på skødet, og trods sin beskedne størrelse, har jeg
meget svært ved at se, hvordan jeg kan få hende klemt ned i en almindelig
sok...

Så jeg må finde på noget andet.

:Pia

Fra : Pernille Scharff

Dato : 06-05-03 09:28

Hej Pia,

du kan bruge benet fra et par gamachebukser, der skal nok være en "vidde"
der kan passe damen. (og har vi ikke alle sammen den slags liggende?) Klip
den længde af du har brug for, og så lav fire huller til benene - vupti. Ser
vældig kært ud *grin*

/Pernille

Fra : Pia J

Dato : 06-05-03 09:28

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in message

> den længde af du har brug for, og så lav fire huller til benene - vupti.
Ser
> vældig kært ud *grin*

Jeg skal huske at forevige hende sammen med Molly i husbonds gamle t-shirt
:)

:Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-05-03 11:44

Hej Pia

Jeg havde samme problem med Baby, de sokker jeg havde som der var "plads" i
var tykke, varme og fugtighed er nok ikke det bedste omkring såret, så jeg
tog et par af mine gamasher, der blev 4 "kjoler" af dem,
ca. 30 cm lange, et par cm fra øverste kant klippede jeg
to runde huller til forben, 5 cm fra bagerste kant to af-
lange huller til bagben. De to kjoler med "oplægnings-
søm" sidder bedst, på de to andre, har jeg samlet en lille "dut" af stoffet
i nakken og sat en elastik om, så sidder de bedst. Baby er også en lille
slank mis (tror hendes far er en ål), men det har fungeret fint og det er
en fordel med
"skiftetøj" hvis kjolen skal være effektiv skal den være
så lang at der så er risiko for en tissetår.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.