Matrix billetbestilling...
Fra : Plato

Dato : 05-05-03 09:55

Billet kan bestilles til Matrix - Reloaded.

Weeeee.. Fik på premieredagen, helt i toppen, placeret i midten

Det bliver for fedt.

-- /Plato

Fra : Kong Kent

Dato : 05-05-03 10:45

> Billet kan bestilles til Matrix - Reloaded.
>
> Weeeee.. Fik på premieredagen, helt i toppen, placeret i midten

Jeg bestilte her kl. 10.17, og fik billetter til midnatspremieren. 2.
bagerste række, lige midt for. Kan ikke være bedre :)
Men nu skal jeg heller ikke i Imperial, det er "bare" Hjørring BioCenter,
www.hjbio.dk - som IMHO har nordjyllands bedste biograf-sale.

....altså lige indtil det store nye biocenter står færdigt i Ålborg, for så
kunne jeg ikke forestille mig andet, end at de ville blive plastret en del
THX klistermærker op derude :)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Per

Dato : 05-05-03 10:51

> [...]
> kunne jeg ikke forestille mig andet, end at de ville blive plastret en del

Jeg bestilte billet i går, men man har kunnet bestille før det, så what's
the big deal?

2. bagerste række? Så er salen ikke ret stor da hvis det er den bedste plads
;? Den bedste plads er jo lige midt i biografen.

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-05-03 11:38

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse

> 2. bagerste række? Så er salen ikke ret stor da hvis det er den bedste
plads
> ;? Den bedste plads er jo lige midt i biografen.

Enig :)..

Hm pga. denne diskussion loggede jeg ind på den lokale biograf's hjemmeside,
og bestilte et sæde midt i det midterste .. Mange tak for oplysningen om
at man kan bestille

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Plato

Dato : 05-05-03 19:58

--
"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne jeg ikke forestille mig andet, end at de ville blive plastret en del

Kong Kent...

Det er også Hjørring Biocenter jeg skal i

Fra : Kong Kent

Dato : 05-05-03 21:50

> Det er også Hjørring Biocenter jeg skal i

Bor du i Hjørring?

Fra : Plato

Dato : 06-05-03 15:37

--

> Bor du i Hjørring?
>
> --

Jepsen det gør jer :)

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 05-05-03 22:10

"Plato" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3eb6b437$0$29514>
Kong Kent...

> Det er også Hjørring Biocenter jeg skal i

Ditto

mvh
Mads

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 05-05-03 20:50

Fuck, hvor ville jeg gerne med, men jeg er en stor kujon endnu.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©
Hushjælp søges snarest muligt:

Fra : Troelsb

Dato : 06-05-03 12:47

20 pladser på 9 række i Imperial (dvs. hele midtersektionen) til lørdag kl
18:30

ahhh - så skal den volddyrkes

Troels

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-05-03 12:20

> 20 pladser på 9 række i Imperial (dvs. hele midtersektionen) til lørdag
kl
> 18:30
>
> ahhh - så skal den volddyrkes
>

> Troels

aaah.. midt i salen i Imperial Onsdag d. 21.. kl. 21.30... og da jeg går ud
fra jeg nok skal se den flere gange måtte der jo også lige bestille 9
pladser række 11 til om Søndagen

mvh. Martin