Så kom de killinger endelig
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-05-03 08:49

Hejsa

efter utålmodig venten to mine piger sig endelig sammen til at få killinger
Vinja fik 5 stk den 27 April
2 piger og 3 drenge

Sarabi fik den 1 maj
her blev det til 3 stk
1 pige og 2 drenge

Så inden længe kommer der igen liv i huset med killinger der løber og leger.
De kan alle ses på min hjemmeside.

Hilsen
Sanne Schmidt
http://www.silver-heart.dk
killinger til salg

Fra : Birgitte

Dato : 05-05-03 10:27

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> efter utålmodig venten to mine piger sig endelig sammen til at få
killinger
> Vinja fik 5 stk den 27 April
> 2 piger og 3 drenge
> Sarabi fik den 1 maj
> her blev det til 3 stk
> 1 pige og 2 drenge
> Så inden længe kommer der igen liv i huset med killinger der løber og
> [...]

Hej Sanne
Et stort tillykke med alle dine mislinger,- der skal nok komme masser af liv
i huset om et par uger
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-05-03 11:05

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Sanne
> Et stort tillykke med alle dine mislinger,- der skal nok komme masser af
liv
> i huset om et par uger
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Hejsa Birgitte

tak for det Ja 8 banditter skal nok holde familien igang her

Hilsen Sanne
www.silver-heart.dk

killinger til salg

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-05-03 13:08

Jaaaaa og jeg glæde rmig stadig til at komme og nusse pusse

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-05-03 13:53

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Jaaaaa og jeg glæde rmig stadig til at komme og nusse pusse

Hejsa Louise

du kommer da bare men vent idt det er sjover om et par uger, ja du må da
komme så tit du vil*SS*

Hilsen Sanne