Her er så min søde hemmelighed*S*
Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-05-03 21:55

Så kom dagen endelig !
YESSS!!!
Vores familie er blevet udvidet med den skønneste lille maine coon
efter super sunde testede linier Ja min lille hemmelighed er at vi i
går aftes var en tur på fyn. Vi tog 2 afsted og kom 3 hjem, for i går
hentede vi Sarafina´s Peacemaker hjem*S*

Billede af ham kan I se på www.millemus.dk den er dog ikke helt færdig
men det vil blive gjort inde for de nærmeste uger .
--
Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 04-05-03 22:01

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Billede af ham kan I se på www.millemus.dk den er dog ikke helt færdig
> men det vil blive gjort inde for de nærmeste uger .

Hej Camilla
Et KÆMPE tillykke med den smukke coon, dejligt at have ham hjemme ikk'?
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-05-03 22:13

On Sun, 4 May 2003 23:01:04 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

>Hej Camilla
>Et KÆMPE tillykke med den smukke coon, dejligt at have ham hjemme ikk'?
>Knus fra Birgitte
>www.truetrust.dk

Hej birgitte

Jow det er smadder dejligt at have ham hjemme, han er faldet så godt
til her på meget meget kort tid. Han render i hælene på vores datter
med høj hale og bare nyder at blive nusset på maven...han er så
perfekt for os at man bobler konstant inderst inde....kender du det*S*

--
Camilla

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 04-05-03 22:26

Hej Camilla

Et STORT til lykke med ham, hvor er han dejlig!!!!

Jeg håber du har nogle fridage, så I rigtig kan lære hinanden at kende, jeg
havde en uge, da vi fik vores to MCOér. Den uge re bare givet godt ud, der
er begge "mors" misser og ved sandelig godt hvem der bestemmer her ) -
og ikke mindst hvem der gemmer på kattegodterne... Far er da OK, men.....

Der er ikke noget bedre i verden end en blød dejlig kattepote på kinden,
hvilket Dolly er godt i gang med lige nu, charmerø.... Vi råhygger bare,
UHMMMMMM ))))))

Held og lykke med ham.

Hilsen Pia BJ

Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-05-03 22:32

On Sun, 4 May 2003 23:26:27 +0200, "Pia J/Kurt K" <pbkk@tcdadsl.dk>
wrote:

>Hej Camilla
>
>Et STORT til lykke med ham, hvor er han dejlig!!!!

Tak skal du have, og ja det er lige præcis hvad han er *SS*

> [...]
>er begge "mors" misser og ved sandelig godt hvem der bestemmer her ) -
>og ikke mindst hvem der gemmer på kattegodterne... Far er da OK, men.....

Jow vi har taget nogen fridage til ham så vi skiftes til at være ude
af huset så jeg passer skole og kæresten passer jobbet.

>Der er ikke noget bedre i verden end en blød dejlig kattepote på kinden,
>hvilket Dolly er godt i gang med lige nu, charmerø.... Vi råhygger bare,
>UHMMMMMM ))))))

Uhh han er bare så sød og snakker meget med os. Det bedste han ved at
at ligge og hyggenusse/sove med os

--
Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 05-05-03 14:09

> [...]
> med høj hale og bare nyder at blive nusset på maven...han er så
> perfekt for os at man bobler konstant inderst inde....kender du det*S*

Ihhh ja jeg kender udmærket den boblende fornemmelse,
og man har allermest af alt lyst til at råbe så højt, at hele verden kan
høre det *S*
Hvor er det dejligt, at datteren tager det flot og at Peace tager det i stiv
pote *S*
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 05-05-03 16:08

On Mon, 5 May 2003 15:08:35 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

> [...]
>høre det *S*
>Hvor er det dejligt, at datteren tager det flot og at Peace tager det i stiv

Ja det er lige præcis sådan jeg har det og folk som ikke går op i
katte på den måde vi gør synes at jeg er blevet rablende gal...hellere
det end "normal"*GG*

Ja jeg er godt nok glad for at det er gået så nemt, har nemlig siddet
med snotten ned i bøger om hvordan man bedst introducerede katten til
det nye hjem...tænk det kunen jeg altså godt spare mig thi hi hi

--
Camilla

Fra : Inger Kaya

Dato : 05-05-03 06:02

Hjertelig tillykke med ham. Han er godt nok SKØØØN.
Glæder mig sådan på dine og din families vegne.

Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Larsen

Dato : 05-05-03 06:15

On Mon, 5 May 2003 07:02:11 +0200, Inger Kaya
<PisikKATTE@BAKKEpisik.dk> wrote:

>Hjertelig tillykke med ham. Han er godt nok SKØØØN.
>Glæder mig sådan på dine og din families vegne.
>
>Inger Kaya
>DK-Pisik
>www.pisik.dk

Takker og bukker*S*

Yup han er skøn, og noget af en nussegøj.

Egentligt skægt at have en kat i huset der absolut mener at
morgenmaden er til deling*G*

--
Camilla

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 05-05-03 07:06

> [...]

> Billede af ham kan I se på www.millemus.dk den er dog ikke helt færdig
> men det vil blive gjort inde for de nærmeste uger .

Hej Camilla

Hvor er han dog sød .. Tillykke med ham

Hilsen Pia og misserne ...

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-05-03 07:06

Camilla skrev
<Så kom dagen endelig !
YESSS!!!>

stort tillykke.........det er bare så dejligt når drøm bliver
til virkelighed og han er da en smuk "drøm"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.

Fra : Ida

Dato : 05-05-03 07:54

--
"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Så kom dagen endelig !
> YESSS!!!

Hej Camilla *s*

Også et stort tillykke med ballademageren herfra - han er skøn at se på

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 05-05-03 16:08

On Mon, 5 May 2003 08:54:18 +0200, "Ida" <corkycoon@hotmail.com>
wrote:

Hej Ida

Helt ballademager er han ikke endnu, men jeg er vis på at jeg nok skal
få mig en masse oplevelser i den stil...og så helt sikkert hvor det er
et komplot fra både barn og kat*G*

--
Camilla

Fra : Stine Frandsen

Dato : 06-05-03 18:25

Hej

TIL LYKKE.
Så kom han endelig hjem. Forstår din "boblende" fornemmelse, har det stadig
sådan over at Tarzan er kommet hjem
( og I kan tro han holder sig tæt til madskålen *GG* )

Stine & co. ( Tarzan, Zoya & Queen )

Fra : Camilla Larsen

Dato : 06-05-03 18:31

On Tue, 6 May 2003 19:25:16 +0200, "Stine Frandsen"
<xsantippe@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>sådan over at Tarzan er kommet hjem
>( og I kan tro han holder sig tæt til madskålen *GG* )

Heeeeej Stiiine

Aji hvor godt at se dig herinde*S*

Ja at blive ejet af en coon er skam specielt*G*
Dejligt at høre at Tarzan ikke har været på springtur siden, han var
godt nok savnet da

Hils misserne og vuffen
--
Camilla