Nem Løbetid?!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 04-05-03 18:30

Kan det virkelig passe at man har en kat i løbetid,(og her er ingen tvivl)
som ikke larmer særlig meget?

Når jeg tænker på hvad jeg har set når jeg har besøgt andre med katte i
løbetid kan jeg ikke forstå at Emma er så dejlig som hun er!!! Er vi bare
MEGET heldige?

Emma har nu været i løbetid i 3 dage. Hun vrikker med måsen og gnider sig
hen(næsten kravler)over gulvet. Og hun synger da også serenader, men kun et
par gange om dagen og ikke særligt højt. (hun siger normalt heller ikke så
meget) Hun er dog meget kælen og kontaktsøgende, men det er der jo ikke
noget galt i

Jeg troede det ville være et helvede at have en fertil hunkat men forløbig
opfører hun sig fantastisk...

Randi-der ikke kan forstå at Emma ikke synger mere end hun gør.

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-05-03 18:41

Hej Randi!
Det er min erfaring, at der er meget forskel på hvor meget en kat
larmer fra løbetid til løbetid. Vores hunkat har nogle løbetider hvor
hun synger og larmer i et væk og hvor vi næsten ikke får noget søvn,
og andre gange, som nu, hvor hun bare kommer med nogle kurrelyde. Men
selvfølgelig kan du også være heldig at have en pige, som ikke er
særlig larmende

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 04-05-03 18:42

Hejsa Randi

Jo det kan godt passe så lad os håbe hun blvier ved at være lige så nem
*SS*
Mine er i deres første løbetider altid været sådan og så er det som om de
der efter er blevet lidt mere larmende

Baronessen er en undtagelse hun går lige som din Emma, vrikker lidt med
måsen og er utrolig kælen og siger faktisk slet ikke nogen lyde Mens
man i starten med vores burmeser ikke var itivl hun lavede mange
seranader og meget høje men da hun er startet på p-piller som trods hun
får dem stadig kommer i løb så siger hun faktisk ikke så meget men er
som Nessen og Emma og det kan derfor være svært at sehvornår hun så er i løb
på trods af pillerne
..
MVH
Gitte
DK Sacala´s - killinger ventes uge 19
www.sacala.dk

"

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-05-03 19:30

Det kan sagtens passe Ingen af mine 3 fertile hunner er
særlig højrøstede. Det "vildeste" er den ene af dem, som
kurrer en del - men det synes jeg bare lyder hyggeligt

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Niels Peter

Dato : 04-05-03 19:37

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:
> [...]
> forløbig opfører hun sig fantastisk...
>
> Randi-der ikke kan forstå at Emma ikke synger mere end hun gør.

Hvis det er hendes første løbetid, kan det godt passe, at I er langt fra
smertegrænsen. Den er nemlig ofte svagere end de bliver senere ...

--
Niels Peter
*i lyseslukkerhumør*

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 05-05-03 08:39

> Hvis det er hendes første løbetid, kan det godt passe, at I er langt fra
> smertegrænsen. Den er nemlig ofte svagere end de bliver senere ...

> [...]

Altså Niels Peter .... Jeg sidder midt i min eksame og kattene syntes de
vil hjælpe HELE tiden...lad nu vær' med at sige at det bliver være næste
gang Emma går i løb....nu var jeg lige så glad

Hilsen Randi der er godt træt af afsluttende eksamner.

Fra : Niels Peter

Dato : 05-05-03 10:38

> [...]
> bliver være næste gang Emma går i løb....nu var jeg lige så glad
>
> Hilsen Randi der er godt træt af afsluttende eksamner.

Jeg kan trøste med, at larmen plejer at aftage en hel del, hvis man
skynder sig at smide en han på damen ....

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Denise

Dato : 05-05-03 12:26

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Jeg kan trøste med, at larmen plejer at aftage en hel del, hvis man
> skynder sig at smide en han på damen ....

> [...]

Ha ha, ja bare det var sådan med os humans, ikke Niels Peter ?

Hilsen Denise

Fra : Niels Peter

Dato : 05-05-03 18:27

Denise wrote:
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> Ha ha, ja bare det var sådan med os humans, ikke Niels Peter ?
>
> Hilsen Denise

"Nej, nu be'r jeg Dem, fru Heilbunth!"

--
Niels Peter *rødmer*

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-05-03 13:07

On Mon, 5 May 2003 11:38:07 +0200, "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk>
wrote:

Jeg kan trøste med, at larmen plejer at aftage en hel del, hvis man
>skynder sig at smide en han på damen ....

L: Joooo, hvis hankatten, ligesom vores i øjeblikket, ikke bare ligger
og sover hele dagen uden at ænse den stakkels pige, som "lider" så
frygteligt *G* Nååhh ja, og så skal han jo også lige op og have noget
at spise....det er vigtigt

Fra : Sara

Dato : 05-05-03 04:45

On Sun, 4 May 2003 19:30:00 +0200, "Randi Skindbjerg Kristensen"
<norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote:

>Kan det virkelig passe at man har en kat i løbetid,(og her er ingen tvivl)
>som ikke larmer særlig meget?

Kan godt passe. Vores hunkat blev bare meget, meget kælen når hun var
i løbetid. Det var ikke før efter at hun blev *snippet* at hun fandt
stemmen :P