Flytning
Fra : Jysch

Dato : 04-05-03 18:25

Jeg står for at skulle flytte her til den 1.

Jeg skal have en 7 år gammel gravhund med - hvilke forholdsregler skal jeg
tage, for at det kan gå nemmest.

Vi bor idag i et stort hus på landet, og han har en meget stor indhegnet
have at rende i og der gør han sig også ren. Hvis vi en enkel gang går tur -
løfter han kun ben, han gør aldrig stort i snoren, men først i haven. Vi
flytter ind i en 2 værelses lejlighed i byen, og skal her luftes i snor. I
dag kommer han tit og bliver lukket ud i haven, men når vi flytter vil dette
jo ikke være muligt.

Gode råd søges.

Mange hilsner
Jysch

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-05-03 07:43

"Jysch" <jysch@no-SPAM.mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flytter ind i en 2 værelses lejlighed i byen, og skal her luftes i snor. I
> dag kommer han tit og bliver lukket ud i haven, men når vi flytter vil

Det bliver måske hårdt, men det bliver vel noget med, at selv når hunden
skal ud i haven, så foregår det i snor, så han starter i snor på kendt
område, for så om knap en måned, i snor på ukendt område. Lige så meget for
at vænne dig selv til det. Husk poserne, en ny hund i et boligkvarter
bliver meget lettere upopulær, end en gammel. Er det er hunde fjendsk
område, skal du nok også forberede dig på, at fjerne et par hømmer, som din
hund ellers ikke havde noget med at gøre, bare for at bevare freden, men
ligger der en lige hvor din besørger, så er det jo også en god måde at blive
velset på. Når man flytter til et nyt nabolag gælder alle kneb.

M.V.H......Benny..