Gassdrevet køleboks
Fra : Peter Jensen

Dato : 04-05-03 16:10

Hejsa.

Jeg leder efter en enten brugt / billig eller gasdrevet køleboks som til
leje - omkring 20-30 liter.
Jeg har rejst nettet rundt og har nærmest ikke fundet nogle informationer ud
over enkelte bokse som kostede op til 2700 kroner.

Det jeg er mest interesseret i er enten leje eller køb af brugt.

Jeg bliver meget glad, hvis i kunne smide mig på rette vej og fortælle, hvis
i kender steder hvor kølebokse bliver lejet ud. Det er transportable
kølebokse der er tale om.

Håber i forstår.

På forhånd tak.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-05-03 07:44

Prøv den blå avis eller gul og gratis, der er af og til nogle til salg
Michael

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-05-03 12:01

"Michael Nielsen" <m.nielsen@stofanet.dk> wrote in message
> Prøv den blå avis eller gul og gratis, der er af og til nogle til salg
> Michael

Ja, det er naturligvis et oplagt sted at kigge, hvilket jeg også har gjort.
Desværre var der ikke just held. Der var 1 til 400 kroner, men den så MEGET
slidt ud på billedet. Tænkte at folk måske herinde havde noget til salg?

Desuden - hvis nogen går og skal have en "ny" så kan man evt lave en aftale
om jeg køber den,
bruger den i den ene uge jeg skal bruge den og at jeg så evt. sælger den
videre 500 kroner billigere.

Men - ja, hvis nogle er interesseret, så skriv endeligt igen.

Tak for dit svar.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Steen Larsen

Dato : 11-05-03 07:41

> [...]
>
> Jeg bliver meget glad, hvis i kunne smide mig på rette vej og fortælle,
> hvis i kender steder hvor kølebokse bliver lejet ud. Det er transportable

Hej Peter

Jeg falt lige over denne hos hks ved ikke om det har nogen interesse
http://www.hks-camping.dk/produkter.phtml?produkt=1886&katid=3

--
Med Venlig Hilsen
Steen Larsen

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-05-03 10:31

KLIPPPPPPPPPPPPPP

"Steen Larsen" <steen-larsen@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message

> Hej Peter
>
> Jeg falt lige over denne hos hks ved ikke om det har nogen interesse
> [...]

Mange tak, det ser bestemt interessant ud.
Mvh.:
Peter Jensen