Uploading...
Fra : Andreas

Dato : 04-05-03 15:41

Hvordan uploader jeg? Det er første gang. Jeg har en udbyder
(B-one) og en FTP adresse... Men hvordan gør jeg?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Andreas

Dato : 04-05-03 15:52

Andreas wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hvordan uploader jeg? Det er første gang. Jeg har en udbyder
> (B-one) og en FTP adresse... Men hvordan gør jeg?

P.S. Der er Password på... Altså der hvor jeg skal Uploade hen!

Fra : Allan Ghost

Dato : 04-05-03 18:04

Andreas wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> P.S. Der er Password på... Altså der hvor jeg skal Uploade hen!

Hejsa
Ja og det password skulle du gerne have fået af b-one ... det
nemmeste ville være at skaffe et ftp program da det er det
nemmeste at bruge ..... e-mail mig evbt hvis du stadig er tivel..

MvH
Allan

Fra : Allan Ghost

Dato : 04-05-03 18:07

Allan Ghost wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
Jeg bruger WS ftp_pro ....

Fra : Andreas

Dato : 04-05-03 19:41

Jaja... Men KAN man uploade MED MS FrontPage uden at skulle have et
eller andet FTP program?

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-03 22:26

>Jaja... Men KAN man uploade MED MS FrontPage uden at skulle have et
>eller andet FTP program?
Ja da, så holder FP selv øje med ændringer, og updaterer kun det nødvendige.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Andreas

Dato : 05-05-03 15:10

Ja men der er jo PASSWORD på mit domæne kan det ikke skrives et sted i FP???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-05-03 20:47

Jo, der kommer en prompt når du publisher eller åbner Web'et.

Fra : hcma

Dato : 05-05-03 09:44

"Andreas" <bn_kiks@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jaja... Men KAN man uploade MED MS FrontPage uden at skulle have et
> eller andet FTP program?

JA, det kan du godt. Det kræver bare at du skal kontakte din udbyder og
fortælle ham at du vil benytte FrontPage Server Udvidelser. Hvis han så ikke
kan tilbyde dette, er du nødt til at bruge et normalt FTP-program til upload
m v h
HC

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-05-03 12:01

FP støtter også FTP.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-05-03 16:27

"Andreas" <bn_kiks@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan uploader jeg? Det er første gang. Jeg har en udbyder
> (B-one) og en FTP adresse... Men hvordan gør jeg?

Bruger en FTP klient...

Fx windows commander, bruger jeg selv...

Dit brugernavn er domain navnet.. Kodeordet kender du nok selv

så uploader du simpel sagerne, og så skulle det køre... Index.html skal
ligge i rodet

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-05-03 16:28

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Dit brugernavn er domain navnet.. Kodeordet kender du nok selv

adressen du skal connecte til er: ftp.DITDOMAIN.dk