Charles Bronson!
Fra : Morbid Angel

Dato : 04-05-03 11:57

Hej gruppe!

Jeg tænkte jeg skulle have nogle Charles Bronson film til min samling,
men kommer lidt i tvivl over hvilke titler jeg skal investere i.
Jeg skal selvfølgelig have Once upon a time in the west når den
kommer.
Jeg har tænkt på Mr. majestyk, Breakout, Deathwish, Magnificent Seven
og Dirty Dozen.
Er der nogle Bronson eksperter som kan underbygge, modsige eller komme
med andre forslag?

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-05-03 14:28

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har tænkt på Mr. majestyk, Breakout, Deathwish, Magnificent Seven
> og Dirty Dozen.

Death Wish er fantastisk, og måske den bedste film Bronson har lavet, fordi
han faktisk spiller rigtigt godt i den.

Fra : bjan

Dato : 04-05-03 17:16

> [...]
> og Dirty Dozen.
> Er der nogle Bronson eksperter som kan underbygge, modsige eller komme

Min absolutte favorit med Bronson er "Hard times"
http://us.imdb.com/Title?0073092 på "dansk" hedder den "Streetfighter".
Godt samspil med James Coburn, der er manager for Bronson.
MVH Bjarne

Fra : Bitbucket

Dato : 04-05-03 17:34

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote:

> [...]
> og Dirty Dozen.
> Er der nogle Bronson eksperter som kan underbygge, modsige eller komme

The Evil That Men Do
Murphy's Law
From Noon To Three
Breakheart Pass