nu KAN jeg ike holde det hemmeligt mere :)
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-05-03 08:37

Linda har fået en kæææreste*G*

jeg fandt den skønneste sort/hvide hankat til hende, og hun skal på
kærlighedsferie næste gang hun går i løb ;)
han hedder Bam-Bam og i kan se ham i mit album inde på gruppens hjemmeside
på : http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=121

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-05-03 10:00

On Sun, 4 May 2003 09:36:34 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

> Linda har fået en kæææreste*G*

Hej Sabina

Han ser jo skøøøøn ud, og så er det lækre farver. Sjovt nok får det
mig til at tænke på om han ville have været norsk skovkat farverne er
næsten placeret som på dem.

Det bliver spændende at følge med i det så du må sørge for at komme
med updates

PS. jeg har selv en dejlig hemmelighed, den følger dog senere*G*
--
Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 04-05-03 12:01

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse

> PS. jeg har selv en dejlig hemmelighed, den følger dog senere*G*
> Camilla

Hej Camilla
Elsker gode hemmeligheder *S*
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : TM

Dato : 04-05-03 10:09

Sabina Hertzum wrote:
> [...]
> kærlighedsferie næste gang hun går i løb ;)
> han hedder Bam-Bam og i kan se ham i mit album inde på gruppens

Hey Sabina!

Held og lykke med baby-planerne ))

Den kommende far er lækker, så det bliver kanon spændende at følge - og der
må da bare komme noget godt fra de to!!!!!

Jeg går også og venter på, at en af mine skovkatte går i løb, så hun kan
komme på 'ferie'.

KNUS

Tina

DK Heart & Soul

Fra : Birgitte

Dato : 04-05-03 11:59

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kærlighedsferie næste gang hun går i løb ;)
> han hedder Bam-Bam og i kan se ham i mit album inde på gruppens hjemmeside

Ihhh hvor bliver det spændende,- det ser da også ud til at kattene trives
sammen
Held og lykke.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-05-03 13:42

Birgitte wrote:

> Hej Sabina
> Ihhh hvor bliver det spændende,- det ser da også ud til at kattene
> trives sammen
> Held og lykke.

takker..... det var iøvrigt noget af det allerbedste ved at være ude og
kigge på ham... vi var knapt inde ad døren så kom han frem og fandt sig i
at jeg gik hen og løftede ham om for at sige hej...... han legede glad og
gerne med os alle sammen, og var i det hele taget bare skøn og
harmonisk..... hele flokken af absolut skønne missere virkede til at have en
god harmoni og der var ingen problemer what so ever......
desuden var der liv og glade dage med både børn og to hunde i hjemmet*G*
alt i alt må jeg indrømme at jeg føler mig meget tryg ved og velbehandlet af
Bam-Bams opdrætter :)

Fra : Trine A.

Dato : 05-05-03 19:41

> [...]
> alt i alt må jeg indrømme at jeg føler mig meget tryg ved og velbehandlet

Hey sveske

Herligt at du endeligt har fundet en "mand" til Linda pigen *ss* Nu får du
jo også snart masser af plads til små mislinger (meeen lad nu være med at
beholde dem alle )

Er han ikke hos Sanni Truedsson??

Knuzer
Trine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-05-03 19:47

Trine A. wrote:

> Hey sveske

hey snuske ;)

> Herligt at du endeligt har fundet en "mand" til Linda pigen *ss* Nu
> får du jo også snart masser af plads til små mislinger (meeen lad nu
> være med at beholde dem alle )

hi... vi er allerede begyndt at snakke om at HVIS nu der kommer en lille blå
eller creme dreng eller pige, og HVIS nu den bare er totalt skøn og vi ikke
vil kunne undvære den, så MÅSKE kan vi beholde den hvis ikke johns allergi
går helt amok*G*
john er også i fuld gang med at planlægge at der skal laves så mitterne kan
komme op på de synlige loftsbjælker i stuen og klatre rundt*G* det bliver SÅ
skønt med den ekstra plads ;)

> Er han ikke hos Sanni Truedsson??

jo han er faktisk..... pragtfulde katte hun har ;)

Fra : Trine A.

Dato : 05-05-03 19:54

> jo han er faktisk..... pragtfulde katte hun har ;)
> --
> Knus Sabina

*lol* Grunden til mit gæt er faktisk ikke at jeg kender hende eller hendes
katte....men jeg kunne genkende hendes persienner fra nogle billeder af
nogle af de katte hun har haft til salg rundt omkring Ja ja, man har vel
sans for detaljer som Qvinde *ggg*

Kramz
Trine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-05-03 20:12

Trine A. wrote:

> [...]
> billeder af nogle af de katte hun har haft til salg rundt omkring
> Ja ja, man har vel sans for detaljer som Qvinde *ggg*

*LOOOOL* ja det må man da sige*GGGG*