Under 2 uger til GTA: Vice City
Fra : Nic

Dato : 04-05-03 08:57

Sjældent har jeg glædet mig så meget til et nyt spil!

Det bliver STORT!!!

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Please delete deleteme from my email adress to reply.)

Fra : Dopedog

Dato : 04-05-03 10:01

> Sjældent har jeg glædet mig så meget til et nyt spil!
>
> Det bliver STORT!!!

Det har da været ude i lang tid ? NÅÅÅÅÅÅÅEH til PC ?

Fra : Nic

Dato : 04-05-03 11:40

> Det har da været ude i lang tid ? NÅÅÅÅÅÅÅEH til PC ?

Nej, start nu ikke den konsol / PC krig igen - jeg vil ALDRIG eje en konsol...

Fra : Emil Jensen

Dato : 04-05-03 21:22

> Nej, start nu ikke den konsol / PC krig igen - jeg vil ALDRIG eje en
konsol...

Det er i øvrigt et computerspil forum. Til f.eks. PlayStations og andre
konsoller findes gruppen dk.spil.computer.konsol

Mvh

Emil

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 05-05-03 15:21

"Nic" <nifonewsspamsucks@tiscali.dk> wrote in news:%I3ta.45750$y3.3358037
@news010.worldonline.dk:

> Sjældent har jeg glædet mig så meget til et nyt spil!

Læs en bog!

> Det bliver STORT!!!

Dét skal du nu ikke regne med!

Fra : Nic

Dato : 05-05-03 20:18

> Læs en bog!
Hmm - 5200 sider på 12 uger incl 7 examener - er det nok?

(luk)

> Dét skal du nu ikke regne med!

Næ, men det gør jeg.

(hvad fanden var motivet for hans indlæg?!)

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 05-05-03 20:53

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm - 5200 sider på 12 uger incl 7 examener - er det nok?
>
> (luk)

> Næ, men det gør jeg.
>
> (hvad fanden var motivet for hans indlæg?!)

Der er ingen, han er nok bare lidt "dum"

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 05-05-03 15:39

Det bliver MEGA stort.

Fra : Gismo

Dato : 05-05-03 21:03

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det bliver MEGA stort.

Den nye matrix film bliver et hit .. det her er bare endnu en udvidelse...
*GAB*

(kunne bedre lidt de 2 første gta spil)

Gismo

Fra : DWM

Dato : 05-05-03 21:37

"Gismo" <stivnisse@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den nye matrix film bliver et hit .. det her er bare endnu en udvidelse...
> *GAB*

Det kan man jo også kalde Matrix filmen. Forøvrigt kunne jeg godt
tænke mig at vide hvad Matrix filmen har med denne gruppe at gøre.

> (kunne bedre lidt de 2 første gta spil)

De var også gode men i disse tider er det nok begrænset hvor mange
der kunne finde på at købe spil i den stil (Læs: 2D)

/Kenneth Iversen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-05-03 10:16

DWM wrote:
> [...]
>
> De var også gode men i disse tider er det nok begrænset hvor mange
> der kunne finde på at købe spil i den stil (Læs: 2D)

At der har været 3D i alle GTA-spil, er så en helt anden sag :)

--
Jacob

I can't stand cheap people. It makes me real mad when someone says
something like, "Hey, when are you going to pay me that $100 you owe
me?" or "Do you have that $50 you borrowed?" Man, quit being so cheap!

Fra : [TNACTAS]Sjakal

Dato : 06-05-03 11:04

> At der har været 3D i alle GTA-spil, er så en helt anden sag :)

Du har vist ikke prøvet GTA 1 og GTA London.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-05-03 19:28

[TNACTAS]Sjakal wrote:

> Du har vist ikke prøvet GTA 1 og GTA London.

Jo, der var masser af 3D.

--
Jacob

Most people don't realize that large pieces of coral, which have been
painted brown and attached to the skull by common wood screws, can make
a child look like a deer.