[VB6]media player
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 04-05-03 00:19

hej NG
her er sådan set 2 spørgsmål.
1 windows media player 9.0
bruger man bla. WindowsMedia.Controls.Play
til at starte med. Jeg vil gerne have en liste over de komandoer der findes.

2.windows media plater 6.4
bruger man MediaPlayer1.Play til at starte men.
Her vil jeg også gerne have en liste over de komandoer eller hvad det heder.
mvh H Cichosz

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 04-05-03 11:11

"Henrik Cichosz" <cichosz@fjerntdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger man MediaPlayer1.Play til at starte men.
> Her vil jeg også gerne have en liste over de komandoer eller hvad det

Den enkle metode er at sætte kontrollen på en form og et eller andet sted i
koden skrive dens navn efterfulgt af punktum - og så lade VBs autocomplete
hhv. auto list members tage sig af resten.

At prøve sig frem giver ganske ofte en bedre indsigt end at få en lang liste
serveret...

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 04-05-03 15:36

> [...]
>serveret...
>mvh
Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)

Ja det har du ret i, de mest almindelige kan jeg som ikke serlig dreven
[VB6]'er også godt finde udaf,
problemet er at jeg ikke rigtig kan finde formation om hvad de skal bruges
til og hvordan,
vis jeg søger på msdn syntes jeg det meste der kommer relater til NET og
ikke 6.0
mvh H Cichosz

Fra : Ebbe

Dato : 12-05-03 15:15

Henrik Cichosz wrote:
> [...]
> bruger man MediaPlayer1.Play til at starte men.
> Her vil jeg også gerne have en liste over de komandoer eller hvad det heder.

Tilføj kontrollen til dit projekt, tryk f2 og find den der. Det er vildt
lækkert :)

Ebbe

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 13-05-03 19:06

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> skrev i en meddelelse
> Tilføj kontrollen til dit projekt, tryk f2 og find den der. Det er vildt
> lækkert :)

Takker mange gange det var lige det jeg mente
mvh H Cichosz