Doom I
Fra : rea721

Dato : 03-05-03 23:14

Hello

Jeg satser på at den gode gamle Doom I kan downloades et eller andet
sted...nogen der har et godt link ? Google var ikke til så megen hjælp.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-05-03 01:36

Hej

Hent den her :

http://www.3dgamers.com/games/doom/

> Jeg satser på at den gode gamle Doom I kan downloades et eller andet
> sted...nogen der har et godt link ? Google var ikke til så megen hjælp.

---

Fra : rea721

Dato : 04-05-03 13:00

Poul Johannsen wrote:
> Hej
>
> Hent den her :
>
> http://www.3dgamers.com/games/doom/

Tak, jeg kigger på den..... men er det kun shareware versionen? , for jeg
mener at ha læst at den er blevet freeware..men det er måske bare mig.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-05-03 15:51

Hej

> Tak, jeg kigger på den..... men er det kun shareware versionen? , for jeg
> mener at ha læst at den er blevet freeware..men det er måske bare mig.

Doom er ikke freeware og det bliver den nok aldrig

Mvh Poul

---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-05-03 17:25

Poul Johannsen wrote:
> Hej

> Doom er ikke freeware og det bliver den nok aldrig

ID Software har frigivet kildekoden.

-Sune