Access, faneblade og VB-programmering af r~
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 03-05-03 20:43

Hej

Jeg er ved at lave et adressekartotek i Access. I formularvisning skal klik
i en radiogroup styre, hvilket faneblad i en tabsheet, som skal vises.
Jeg har programmeret en del i delphi, men aldrig i VB! Er der en, som kan
hjælpe mig med det?

Altså: Når jeg klikker i radiogroup'en skal det tilsvarende faneblad vises
og når en post indlæses (under bladning), skal radiogroup'en bestemme,
hvilken fane, som skal vises!

Hej fra Lars

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 03-05-03 22:48