Bf1942 hvordan fjerner man det?
Fra : Rasmus Lund

Dato : 03-05-03 20:25

hej NG

jeg syntes det er mega træls, at i de fleste Battlefield1942 servere kan man
se hvem man bliver skudt af,
(når man dør flytter sigtekornet sig hen på den man er blevet dræbt af)
det er giga træls hvis man er sniper og man ligger et mega godt sted

hvordan fjerner man det?
håber nogle vil svare

mkh Rasmus

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-05-03 20:30

Rasmus Lund wrote:
> [...]
> af)
> det er giga træls hvis man er sniper og man ligger et mega godt sted

Det skal gøres serverside. Så du kan finde en server, hvor de ikke gør det,
og altid spille på den. Eller selvfølgelig sætte din egen server op.

--
Jacob

One thing kids like is to be tricked. For instance, I was going to take
my little nephew to DisneyLand, but instead I drove him to an old
burned-out warehouse. "Oh, no," I said, "DisneyLand burned down." He
cried and cried, but I think that deep down he hought it was a pretty
good joke. I started to drive over to the real DisneyLand, but it was
getting pretty late.

Fra : Peter Martin

Dato : 05-05-03 11:32

Hmmmm...? Jeg ved ikke om man kalde dig sniper. Tror vist det rigtige navn
er CAMPER!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-05-03 13:35

Peter Martin wrote:
> Hmmmm...? Jeg ved ikke om man kalde dig sniper. Tror vist det rigtige
> navn er CAMPER!

Ja, for en rigtig sniper render jo rundt på slagmarken og stikker folk ned,
eller prøver at ramme folk uden kikkertsigte.
Tror du selv, det skete sådan under 2. verdenskrig?
Eller tror du måske at snigskytterne *gisp* gemte sig og skød folk på
afstand? Neeeeej, det kan da ikke være rigtigt.

--
Jacob

He was a cowboy, mister, and he loved the land. He loved it so much he
made a woman out of dirt and married her. But when he kissed her, she
disintegrated. Later, at the funeral, when the preacher said, "Dust to
dust," some people laughed, and the cowboy shot them. At his hanging,
he told the others, "I'll be waiting for you in heaven--with a gun."

Fra : Peter Martin

Dato : 05-05-03 13:48

Så sandt, så sandt. MEN burde en sniper ikke kunne gemme sig mere end et
sted.
Hvis man er så sej til at spille kunne man jo måske finde 2 "gemmesteder"
(eller 3) (eller 4) (etc.)

Fra : Martin

Dato : 06-05-03 09:52

> [...]
> dust," some people laughed, and the cowboy shot them. At his hanging,
> he told the others, "I'll be waiting for you in heaven--with a gun."

Totalt OT....

Hvor kommer dit citat fra???

Mvh
Martin

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-05-03 10:13

Martin wrote:

> Totalt OT....
>
> Hvor kommer dit citat fra???

SNL - eller
http://www-personal.umd.umich.edu/~nhughes/htmldocs/deepthoughts.html

--
Jacob

I can't stand cheap people. It makes me real mad when someone says
something like, "Hey, when are you going to pay me that $100 you owe
me?" or "Do you have that $50 you borrowed?" Man, quit being so cheap!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-05-03 17:04

Jacob Skaaning wrote:

> SNL - eller
> http://www-personal.umd.umich.edu/~nhughes/htmldocs/deepthoughts.html

Æv, de mangler min favorit, som jeg desværre ikke kan huske ordret længere.
Sometimes I think maybe the world would be a better place without me...
no, wait a minute. Not me.... YOU

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-05-03 19:28

Robert Eriksen wrote:

> Æv, de mangler min favorit, som jeg desværre ikke kan huske ordret
> længere. Sometimes I think maybe the world would be a better place
> without me... no, wait a minute. Not me.... YOU

Den er der skam.

--
Jacob

Sometimes I think I'd be better off dead. No, wait, not me, you.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-05-03 20:14

"Rasmus Lund" <rasmus@fam-lund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (når man dør flytter sigtekornet sig hen på den man er blevet dræbt af)
> det er giga træls hvis man er sniper og man ligger et mega godt sted

Jamen det er jo netop en del af pointen: Snipere skal netop ikke bare kunne
ligge ét godt sted og nakke alle mulige, så ville det jo være for nemt.

Nej, for at være en god sniper, så må man sørge for at have flere steder at
gemme sig, og så flytte mellem dem.

For det andet kan man sørge for mest at skyde folk som har rigeligt af andre
ting at tage sig til, du må jo stadig huske at det er et hold-spil.
Hvis du f.eks. mest skyder folk der er ved at slås med dine egne, (enten for
at holde eller indtage en post) så hjælper du både dit hold, og sørger for
at dine ofre ikke bruger så meget energi på at finde dig.

Find nogle gode guider på nettet, og så vil du se at det bliver meget
sjovere.

Vidste du f.eks. at du kan tilkalde artilleriild med din kikkert?
Du kan kigge på et mål og højreklikke, så lægger du et "kamera" dér i ca. 1½
minut, som artillerifolk kan bruge til at sigte med.
Så be'r du om artilleriild, og hvis du er på et godt hold, vil granaterne
snart begynde at regne ned. Og ingen fjender kan se at det er dig der har
gjort det

Pøj pøj fremover.

Henrik