ZDF Idag 0:35: Neue Deutsche Welle
Fra : Per Moreau

Dato : 03-05-03 19:28

Idag (lørdag) er der Neue Deutsche Welle på ZDF.
Start kl 0:35, slut kl 2:30.
Det er med som en del i deres kultnat, så der vil der være musik lige fra
Nena til Trio.

Mvh
Per M.
--
It´s a test designed to provoke an emotional respond.
www.sputnikworld.com

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-05-03 20:36

Per Moreau wrote:
> Idag (lørdag) er der Neue Deutsche Welle på ZDF.
> Start kl 0:35, slut kl 2:30.
> Det er med som en del i deres kultnat, så der vil der være musik lige fra
> Nena til Trio.

Tak for tippet, hvis bare jeg så kunne se ZDF.

Der er en hel del kanaler jeg gerne ville bytte væk (Nævner i flæng 3,
3+, TvDanmark1+2...) for at få nogle af de seriøse tyske, men man må jo
finde sig i "demokratiet" på hybridnettet.

Mvh

Bruno

PS. Sidder lige og ser Independence Day med arabiske undertekster, så
det er ok med den kanal (MBC).

Fra : Brutalis

Dato : 03-05-03 20:45

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Der er en hel del kanaler jeg gerne ville bytte væk (Nævner i flæng 3,
> 3+, TvDanmark1+2...) for at få nogle af de seriøse tyske, men man må jo
> finde sig i "demokratiet" på hybridnettet.

Du har det åbenbart modsat mig der gerne vil have alt det tyske lort væk, og
de danske ind i stedet
--
Brutalis
http://www23.brinkster.com/brutaliss/

Fra : John K

Dato : 04-05-03 12:28

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Idag (lørdag) er der Neue Deutsche Welle på ZDF.
> Start kl 0:35, slut kl 2:30.
> Det er med som en del i deres kultnat, så der vil der være musik lige fra
> Nena til Trio.

Ja, der var meget kult musik med

Bare ærgeligt med det sene sendetidspunkt.

Mvh

John K
- der heldigvis kan se de fleste af de tyske kanaler, men ikke de danske
dåselatter-kanaler

Fra : Per Moreau

Dato : 05-05-03 13:58

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Mvh
>
> John K
> - der heldigvis kan se de fleste af de tyske kanaler, men ikke de danske

Lækkert var det at jeg endelig fik brugt det 2 timers bånd, som har stået på
hylden det sidste års tid til ingen verdens nytte, næsten 2 timers fed
musik.
Specielt lækkert var det at se Nena live alle de gange iløbet af programmet.
Sjovt at hun lige skulle lægge ud med 99 Luftballons, der har været
omdiskuteret her i gruppen fornyligt

Mvh
Per M.