Søs Fenger
Fra : Nicolai Thomsen

Dato : 03-05-03 19:04

nogen der ved hvor jeg kan rekvirere sangen Søs Fenger har skrevet til
filmen sidstetime???

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-05-03 19:22

Nicolai Thomsen wrote:
> nogen der ved hvor jeg kan rekvirere sangen Søs Fenger har skrevet til
> filmen sidstetime???

På soundtracket?

--
Jacob

One thing kids like is to be tricked. For instance, I was going to take
my little nephew to DisneyLand, but instead I drove him to an old
burned-out warehouse. "Oh, no," I said, "DisneyLand burned down." He
cried and cried, but I think that deep down he hought it was a pretty
good joke. I started to drive over to the real DisneyLand, but it was
getting pretty late.

Fra : .Kody

Dato : 03-05-03 19:36

Jeg mener også den er på en søs "greatest hits"

..Kody

Fra : sune vuorela

Dato : 04-05-03 09:59

En der kalder sig "Nicolai Thomsen" <nicolai@ycom.dk> skrev:

>nogen der ved hvor jeg kan rekvirere sangen Søs Fenger har skrevet til
>filmen sidstetime???

Det er ikke Søs Fenger der har skrevet den.

Det er Elisabeth Gjerluff Nielsen der har skrevet den
Hun er vidst nok søster til Peter A.G.

Men det er Søs Fenger der har sunget den.

--
Sune