Basic : ny Travolta/Samuel L. Jackson thr~
Fra : Peter Heide

Dato : 03-05-03 01:17

No. 1 må helt klart være Dreamcatcher......men der mangler stadig
7 mdr. af 2003 så meget lort kan nå at blive udsendt endnu.
Hér tænker jeg kun på større opreklameret film. For der bliver
fandme udsendt meget ragelse.

Basic: http://us.imdb.com/Title?0264395

Der er ikke nogen spoiler advarsel pgra at der ikke er hoved eller
hale i denne total forvirrende omgang makværk af en film. Så
en egentlig anmeldelse er umulig.....men alligevel:
Handlingen : soldater på træning, som går meget galt (virkelig en
nyskabende ide til en film !......not)
og så sker der ellers ting og
sager som er umulig at genfortælle. Slutningen af filmen er så
stupid og grinagtig ,at man sidder og glor på hinanden og ved
ikke om man skal grine eller græde (over at have spildt 90 min på
det hér )

Den film burde ryge direkte ud på video !

Jeg ved godt jeg skal passe lidt på nu , er Connie Nielsen (hun
spiller også med) en specielt god skuespiller ? Jeg syntes hun er
røv kedelig....dejlig at se på men.......

Fra : SiMoN

Dato : 03-05-03 17:40

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spiller også med) en specielt god skuespiller ? Jeg syntes hun er
> røv kedelig....dejlig at se på men.......

Jeg synes det er en ganske udemærket film og er ikke enig om at den skulle
være STV.

Den er måske ikke specielt nyskabene men det er 95% af de film der udkommer
ikke. Det er bestemt ikke den bedste film jeg har set men den formåede at
underholde mig i de ca. 100min den varede og jeg synes egentlig godt om de
små hjernevridere som filmen præsenterer seeren for.

Enig i at slutningen kunne have været bedre, men stadigvæk langt fra så
dårlig at den allerede er kandidat til årets dårligste film.

Connie Nielsen.. Hmmm... hende har jeg et lidt ambivalent forhold til. Jeg
synes faktisk hun var ret god i "One hour photo" og "Gladiator" men jeg må
nok give dig ret i at hun i "Basic" ikke var pissego'.

Travolta burde nok overveje at stoppe karrieren med det samme. For mig
bringer den mand ikke ret meget til nogen rolle og han bliver kedelig at se
på.

Sam Jackson, derimod er altid en fryd at se OG høre på. Det er da intet
mindre end smukt at høre den mand jonglere med "F" ordet som han gør.

/simon

Fra : Peter Heide

Dato : 03-05-03 22:23

> Travolta burde nok overveje at stoppe karrieren med det samme. For mig
> bringer den mand ikke ret meget til nogen rolle og han bliver kedelig at
se
> på.

Right !

Og hér lidt Hollywood gossip:

....... Travolta måtte bruge korset for at holde vommen indenbords til
rollen.