Divine
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 02-05-03 23:08

Hej,

Jeg hørte i dag på P3 en sang med Divine - "I touch myself". Er der nogen
der har nogen i dag om hvor en sådan kan fremskaffes på CD?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : -V-

Dato : 02-05-03 23:04

Rasmus Nielsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg hørte i dag på P3 en sang med Divine - "I touch myself". Er der
> nogen der har nogen i dag om hvor en sådan kan fremskaffes på CD?

Divinyls, ikke Divine.

Og du mener 'idé' og ikke 'i dag'?
Den sang findes på cd'en Divinyls fra '91
(http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=6:05:47|PM&sql=A61867ul0h0jf),
g den kan sikkert købes i alle velassorterede forretninger.

Kna også købes hos www.CDON.com for 79,-, katalognummer VIR-777 -7861852.

-V-

Fra : Per Moreau

Dato : 03-05-03 11:24

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Divinyls, ikke Divine.

Ja, for Divine var den store tykke transvestit sanger fra 80´erne der godt
kunne indbringe mindst 150kg på en vægt.

Mvh
Per M.

Fra : Hauge

Dato : 03-05-03 12:37

Hejsa

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
> Ja, for Divine var den store tykke transvestit sanger fra 80´erne der godt
> kunne indbringe mindst 150kg på en vægt.

Men lavede noget suverent musik, selvom det var Bobby O. der skrev det.

Mvh Hauge

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-05-03 12:54

Hauge <5763180.hauge@spamfree.dk> wrote:
> Hejsa
>
> "Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
>
> Men lavede noget suverent musik, selvom det var Bobby O. der skrev
> det.

Og en ret bizar film tilbage i 1972 der hed "Pink Flamingos"

-Sune

Fra : Jacob E

Dato : 03-05-03 19:34

Sune Mika Salminen wrote:

> Og en ret bizar film tilbage i 1972 der hed "Pink Flamingos"

Er han iøvrigt ikke gået bort pga. Aids?

Mvh Jacob E

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-05-03 21:08

Jacob E wrote:

> Er han iøvrigt ikke gået bort pga. Aids?

Harris Glenn Milstead (Divine) døde den 7 marts 1988 på et hotelværelse i
San Fransisco. Antageligt af et hjerteanfald, hans amanger siger dog at
han døde af glæde. (Han skulle have spillet med i "Vore værste år" som
fast medvirkende.)

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Peter Holm

Dato : 05-05-03 14:37

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> "Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
>
> Men lavede noget suverent musik, selvom det var Bobby O. der skrev
> det.

Shoot your shot - genianlt nummer!

Fra : Lars Bernau

Dato : 05-05-03 16:11