Justering af udskrift af HTML så lange lin~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-05-03 20:09

Jeg har et site hvis skærmlayout er styret af CSS.

Nu har jeg så lavet en print-CSS fil, så det kun er de relevante ting der
udskrives.

Mit eneste problem, er at der er et par enkelte af siderne som indeholder
en bred tabel der går ud over kanten af skærmbredden. Når disse sider
printes, så kapper IE blot linjerne og man mister informationen i
udskriften.

Er der nogen måde man kan tvinge den til at wrappe linjerne i stedet for
at skære dem over?

Jeg har @page direktiver med size attributterne sat til dimensioner
svarende til A4, men det var ikke nok. Er der andet jeg kan pille ved i
den forbindelse.

Den browser det er vigtigst det virker i, er IE6 - men hvis der findes en
generel løsning vil det selvfølgelig være fedest.

Håber i har nogle gode forslag
Mvh.
Flemming

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-03 23:09

Flemming Joensson skrev:

> Jeg har et site hvis skærmlayout er styret af CSS.
>
> Nu har jeg så lavet en print-CSS fil, så det kun er de
> relevante ting der udskrives.

Har du et link til siden?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-05-03 09:24

Hej Flemming

Flemming Joensson wrote:
> [...]
> Mit eneste problem, er at der er et par enkelte af siderne som indeholder
> en bred tabel der går ud over kanten af skærmbredden.

Når du nu allerede har lavet et stylesheet til print, kan du så ikke
bare angive bredden på tabellen i cm deri så den kan være på en A¤ udskrift?

Hvis det ikke er så simpelt, så må du nok give et link til siden, så vi
kan se hvad problemet præcist er.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk