hvordan laver jeg en formular !!!!!!!!!!
Fra : sara

Dato : 02-05-03 20:08

Hej allesammen..........
Jeg er ved at blive vanvittig... Jeg skal lave en formular med
både rullepanel, afkrydsningsfelt, mm. Men hver gang jeg laver et
nyt afkrydsningsfelt kommer der også en send og nulstil frem.
hvad gør jeg galt ???????????

Med venlig hilsen Sara

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-05-03 22:00

Hej Sara

Når du laver en formular skal der ALTID være en stiplet firkant om
dine bokse og tekst, send og nulstil skal også være der inde i, det
er derfor at der kommer send og nulstil med hver gang.
Du kan gøre følgende, hvis du har Frontpage DK:
Du skal åbne en ny side, op i menuen INDSÆT - FORMULAR - FORMULAR.
Derefter kan du indsætte tabeller, tekst og ellers hvad du vil have
inde i din formular.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Martin Jørgensen

Fra : sara

Dato : 03-05-03 21:32

Martin Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Martin Jørgensen

> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

1000000000000000000000 tak martin, men nu et nyt problem. hvorfor
skriver den frontpage komponent efter hver felt, den gør det kun i
webvisningen, ikke på normal/design-visningen??????????

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-05-03 00:12

Hej Sara

Dit nye problem kan jeg desværre ikke hjælpe dig med,
i det jeg ikke har hørt om dette før.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 22-05-03 20:26

"sara" <sara@club3000.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skriver den frontpage komponent efter hver felt, den gør det kun i
> webvisningen, ikke på normal/design-visningen??????????

Det er fordi en formular først vises i sit rette element på serveren - altså
når den er udgivet. FP formularer kræver FrontPage Server Extensions
installeret på serveren.

mvh
Ulrik