Er spændt på at se den nye mis
Fra : dorthe

Dato : 02-05-03 19:52

Nu skal jeg ud og kikke på en ny mis.
Jeg er temlig spændt.det er en mco hun.
Jeg er lidt nervøs om det vil gå med min hunkilling på 6 mdr.
Hun er lidt sky men er ved at blive bedre.Meget beder.
Hun var meget sky da jeg fik hende hjem.
Hun skal neutraliseret i næste mdr.
Har jeg overhovedet noget at være nervøs for ???

Alle råd vil blive modtaget med kyshånd.

Miver og hilsner fra Dorthe og coco

se min missepige på.

www.kity.dk

Fra : Kate

Dato : 03-05-03 09:38

"dorthe" <dorthe@kity.dk> wrote in

> Har jeg overhovedet noget at være nervøs for ???

Hvis det er en killing du får burde der ikke være noget at være nervøs
for. Selvfølgelig skal du være i nærheden hvis din "gamle" kat bliver
sur, men lidt hvæsen fra begge skal du naturligvis regne med.
Da jeg fik Mowgli, han var omkring 15 uger og fuld af selvtillid, gik
han direkte ind og mødte Lante, min somali. Lante gloede noget
overrasket på denne lille skabning som bare vadede rundt. Jeg kan
faktisk ikke huske hvor lang tid der gik før de lå i arm og vaskede,
men det gik stærkt.
Jeg er overbevist om at du vil få det som jeg gjorde. At det er det
bedste du nogensinde har gjort for din kat, at få en til
Held og lykke med den lille ny.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar