Kan jeg ?
Fra : Bo

Dato : 02-05-03 19:54

Sætte 3 Blå guramier sammen med mine

4 Guldguramier (7-8 cm)
5 Pragtsmerlinger (5-8 cm)
1 Bicolor (7 cm)
3 gold algeædere
1 malle (ca 9 cm)

Det er et 160 liters akvarie.

Jeg tænker bare på om guld og blå kan enes og om det er for mange fisk ialt
til akvariet.

Hilsen Bo

Fra : Pernille Impey

Dato : 02-05-03 20:17

"Bo" <bo@sporty.dk> wrote in message
> Sætte 3 Blå guramier sammen med mine
>
> 4 Guldguramier (7-8 cm)
> 5 Pragtsmerlinger (5-8 cm)
> 1 Bicolor (7 cm)
> 3 gold algeædere
> 1 malle (ca 9 cm)
>
> Det er et 160 liters akvarie.
>
> Jeg tænker bare på om guld og blå kan enes og om det er for mange fisk
ialt
> til akvariet.
>

> Hilsen Bo

Jeg synes at det er lige i overkanten med 7 store guramier i et 160 liters
akvarie. Guldguramien er bare en kultur farvevariant af den blå. De er samme
art og enes lige godt/skidt uanset hvilken farve de har.
Hilsen PI

Fra : jan

Dato : 22-05-03 16:16

godt nok er jeg nybegynder men siger man ikke
1 cm fisk pr liter vang

Fra : Søren Reinke

Dato : 22-05-03 17:14

jan wrote:
> godt nok er jeg nybegynder men siger man ikke
> 1 cm fisk pr liter vang

Gammel skrøne, det ikke er meget værd.

For hvad slags fisk er det ? Er de grønsagsædere, kødædere eller hvad ?

Er det mange små eller få store osv.

Sådanne en regel er intet værd, ligeså lidt som folk dersynes man skal havde
x antal watt på y antal liter osv.

Søren Reinke Rescue Diver Fjern ihsyd fra email
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks hyggeligste Pinse Træf 6-9 Juni

> "Pernille Impey" <pernille_i@hotmailnospam.com> skrev i en meddelelse

>>> 5 Pragtsmerlinger (5-8 cm)
>>> 1 Bicolor (7 cm)
>>> 3 gold algeædere