Ain't no doubt
Fra : Thomas

Dato : 02-05-03 18:21

Hejsa

Forleden hørte jeg en sang i radioen... Jeg har hørt den før, og mener
det er en ældre sag. (80'erne måske??)

I sangen er der både en pige og en mand der synger. Den går noget
i retningen af

pige : I dont want nobyde else - I love you
mand : She's lying
pige : I dont want nobody else - and that's true
mand : She's lying

Derefter synger manden noget med 'Why does she pretend?"

Og jeg nåede lige at høre at sangen hedder 'Ain't No Doubt'... Jeg fik
dog ikke fat i hvem der har lavet sangen... Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh.
--
Thomas

Fra : jacob K F Andersen

Dato : 02-05-03 18:43

Google er din ven!

Jimmy Nail, tilsyneladende
http://jimmynail.freeservers.com/guip01.html

Fra : Lars Rindsig

Dato : 03-05-03 14:36

jacob K F Andersen wrote:

> Jimmy Nail, tilsyneladende

Jep. Siden har hans stil ændret sig en del - han medvirkeede for nogle
år siden i BBC-serien Crocodile Shoes, hvor han spillede en
country-sanger, der havde en træls manager (eller noget i den dur), og
indspilelde selv soundtracket.

Lars

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-05-03 18:15

Lars Rindsig wrote:

> [...]
> år siden i BBC-serien Crocodile Shoes, hvor han spillede en
> country-sanger, der havde en træls manager (eller noget i den dur), og

Faktisk er ham vist nok først og fremmest skuespiller. Han har
efterhånden medvirket i en del tv serier og film. Blandt andet var han
også med i Evita sammen med Madonna og Banderas.

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,