Stor scalare på hoved
Fra : mrkos

Dato : 24-03-01 20:30

Hej

Min store scalare har gennem længere tid stået på hovdet og væltet rundt. Er
behandlet med medicin. Det hjalp dog ikke helt. Nu er den gal igen - der
ikke tegn på pletter eller andre udenvendige sygdomme. Kan det være
balanceorganet eller.....gode råd modtages meget gerne, da jeg gerne vil
have den på finnerne igen

Mvh

Mrkos

Fra : Tom Manczak

Dato : 24-03-01 23:01

D. 15.03 var der et indlæg om det samme med en venustus. Jeg svarede
indlægget med at det desværre ser sort ud. Sandsynligvis en
irreversibel hjerneskade som jeg selv har oplevet med nogle nye fisk
som fik bank, og havde slået sig. De døde af sig selv, men måske bør
du selv bringe den i fiskehimlen, hvis den ikke bliver bedre i løbet
af nogle dage. Det lyder grovt, men det er desværre min erfaring. Held
og lykke!

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Denmark, Copenhagen
ICQ: 110297734

Fra : Aardvark

Dato : 25-03-01 00:08

Oplevede det samme med nogle Malawier...en af dem forsøgte at smutte ud af
akvariet....mens topglasset VAR PÅ....sååå....

/Brian

Fra : mrkos

Dato : 25-03-01 21:38

mrkos <mrkos@get2net.dk> skrev i en