Spørgsmål: Lyd/musik
Fra : Thomas

Dato : 02-05-03 16:04

Når en eller anden person kommer ind på min hjemmeside, vil jeg
godt have, at f. eks. en prutte lyd begynder. Hvordan gør jeg
det.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Googolplex

Dato : 02-05-03 19:05

Thomas wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Når en eller anden person kommer ind på min hjemmeside, vil jeg
> godt have, at f. eks. en prutte lyd begynder. Hvordan gør jeg
> det.

Hvorfor vil du have en pruttelyd på din hjemmeside om man må
spørge ?

Fra : Thomas

Dato : 02-05-03 19:09

Googolplex wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvorfor vil du have en pruttelyd på din hjemmeside om man må
> spørge ?

Nu stod der f. eks.. Men lad os sige jeg fik den banale ide, at
reklamere for et wcfirma (f. eks ifø), så kunne det bruges..
Nej, bare forsjov, det kunne også have været bræk lyde, eller
stønnelyde. Men lad mig nu ikke komme for godt igang..
Kan du hjælpe mig??

Fra : Edmund

Dato : 04-05-03 09:16

Thomas wrote:

> Kan du hjælpe mig??
Se <head>
http://home20.inet.tele.dk/edworks/kontakt.html

--
Mvh Edmund

Fra : Thomas

Dato : 06-05-03 06:28

Edmund wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Se <head>
> http://home20.inet.tele.dk/edworks/kontakt.html
>

> --
> Mvh Edmund