hun er så mærkelig ...
Fra : Amie

Dato : 02-05-03 15:20

Hejsa

Jeg ( Holger ) har lige overtaget mors computer. Nu er Victor kommet hjem.
Hvor hun har været ved jeg ikke, men hun er helt mærkelig. Hun kan slet ikke
gå lige og hun tumler rundt. Samtidig har hun fået fjernet alt hårdet på
maven og der er en bule.. jeg håber altså ikke min dejlige søster løber væk
igen fra mig, for jeg kan ikke lide at hun er så mærkelig.

Det gode er dog at mor har købt rejer .. uhh mums .. vi elsker rejer. Victor
har da også spist lidt, selvom det ser ud somom hun er ved at falde i søvn
hele tiden. Håber snart hun bliver normal igen, så jeg kan få min
legekammerat tilbage. Jeg kan se at mor passer rigtigt meget på hende lige
nu, så jeg må heller være sød og gå hen og give hende en vasketur... ihhhh
jeg er så glad for hun er kommet hjem til mig igen :)

kattepote-high5 fra Holger og et rundtosset miv fra Victor

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 02-05-03 17:53

Hej Holger, Victor og Malene

Godt at høre, at Victor er kommet godt hjem igen .. Hun skal nok blive sit
eget gamle selv igen

Knus fra Pia og misserne

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Kate

Dato : 03-05-03 09:33

"Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote in

> eg ( Holger ) har lige overtaget mors computer. Nu er Victor
> kommet hjem.

Hva' så Holger, er Victor stadig mærkelig?
Jeg er sikker på at hun bliver "u-mærkelig" snart igen, så skal du bare
se løjer

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Amie

Dato : 03-05-03 11:01

Hejsa

Ja nu er hun mere normal igen. Hun har fået sovet ud og har slikket sig ren.
Jeg griner dog lidt af hende, for hun er helt skaldet på maven heheh Mor har
også rost mig meget, for jeg holdte hele tiden øje med søs i går. Var ikke
længere væk end et lille hop hele tiden. Men heldigvis faldt hun sent i går
i dyb søvn og så kunne jeg også få lov til at slappe lidt af.

Idag er min søs så helt normal igen.. ihhhh hvor er det dejligt. Hun spiser
fint og vil lege med mig igen. Det virker somom hun helt har glemt det lille
hul i maven på sig selv og jeg kan at at mor også er mere rolig ... endeligt
er det normalt i vores hule igen :)

Glade kattemiawer
Holger