Billeder af Killinger vedr. salg
Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 02-05-03 14:44

Hej NG
'Overskriften er måske ret misvisende.. men jeg vidste ikke hvad jeg skulle
skrive.
Jeg faldt over en annonce om killinger til salg på privat.dyr.. og undrede
mig over at man "klemmer" om hovedet på killingen for at kunne tage et
billede.. hvorfor gør man det? Hvorfor tager man ikke bare et billede af
killingen mens den ligger.. ?
For mig virker det lidt tosset at man gør det...

I der avler katte.. hvorfor gør man det?

Peggy-Sue

Fra : TM

Dato : 02-05-03 14:52

"Peggy-Sue Rønnow" <psr.fjern@boogies.dk> wrote in message
> [...]
> killingen mens den ligger.. ?
> For mig virker det lidt tosset at man gør det...
>
> I der avler katte.. hvorfor gør man det?

Hej

Det er for at vise kattens profil - som i skovkatteverdenen, hvor jeg
huserer, skal være lige....så derfor )))

Det er lidt meget sagt, at man klemmer - det gør man ikke!!!!!!!

--
Mange hilsener

Tina
--