[VB6]form Load med lyd
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 02-05-03 14:18

Hej NG
hvordan får jeg en forudbestemt lyd frem ved loadning af Form1
f.sks. min.wav
mvh H Cichosz

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 02-05-03 17:18

"Henrik Cichosz" <cichosz@fjerntdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> hvordan får jeg en forudbestemt lyd frem ved loadning af Form1
> f.sks. min.wav
> mvh H Cichosz

Hej
Jeg tror du kan finde lige hvad du skal bruge her :
http://www.vbexplorer.com/VBExplorer/tips/src22.htm

--
Lasse

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 02-05-03 18:15

takker men der er en linje jeg ikke kan finde udaf at få til at virke
' Declare Function sndPlaySound Lib "MMSYSTEM" (ByVal lpWavName$, ByVal
Flags%) As Integer
hvor skal den være
mvh HC

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 02-05-03 21:03

> takker men der er en linje jeg ikke kan finde udaf at få til at virke
> ' Declare Function sndPlaySound Lib "MMSYSTEM" (ByVal lpWavName$, ByVal
> [...]

Den skal være i general declarations.... og så skal du lige fjerne den
første ' i linjen

--
Lasse

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 02-05-03 22:41

takker det regnede jeg også med men så får jeg en fejl meldning
mvh HC