Spørgsmål: Debat
Fra : Thomas

Dato : 02-05-03 13:43

På mange hjemmesider, har man et debat/spørgsmål´s "område".
Ligesom dette.
Er der nogen der har lyst til at dele denne kode, så "på forhånd"
tak...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 02-05-03 13:55

Davs du
Thomas <thomasjarlov@hotmail.com> skrev bla:
> På mange hjemmesider, har man et debat/spørgsmål´s "område".
> Ligesom dette.
> Er der nogen der har lyst til at dele denne kode, så "på forhånd"

Hej Thomas læs svar på dit forrige indlæg.
Samme gælder for dette ?.

Det du spørger om er formentlig et Forum.
Dette skal laves i serverside PHP ASP
Kræver din udbyder giver dig mulighed for det.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 02-05-03 15:11

Thomas wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> På mange hjemmesider, har man et debat/spørgsmål´s "område".
> Ligesom dette.
> Er der nogen der har lyst til at dele denne kode, så "på forhånd"
> tak...

Prøv at lægge vejen forbi http://www.hostedscripts.dk/ der har du
mulighed for at lave det via dennes server.

Per Rasmussen
-----------------------------------
Debat om webhotel på andelsbasis,
kan det lade sig gøre??
tjek http://www.webhotel.jrohde.dk.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-03 15:29

Per Rasmussen skrev:

> Per Rasmussen
> -----------------------------------
> Debat om webhotel på andelsbasis,
> kan det lade sig gøre??
> tjek http://www.webhotel.jrohde.dk.
> ------------------------------------

Hej Per. Jeg går ud fra at ovenstående er ment som en signatur. De
vejledende retningslinjer for signaturer er at man kan have 4
linjer a 72 tegn (<http://usenet.dk/netikette/signatur.html>). Som
enkeltstående signatur er ovenstående lige en linje for meget - men
når HTML.dk så lægger deres egen standardsignatur oveni dit indlæg
kommer du op på ca. 10 linjer - og dermed langt over de anbefalede
4. Du kunne evt. markere den som en rigtig signatur (med
tegnsekvensen "-- "), men det vil stadig være en alt for lang
signatur.

Kort og godt - undlad venligst at bruge en dobbelt signatur. Hvis
HTML.dk's signatur ikke kan slås fra må du nøjes med den eller
benytte et usenetprogram i stedet.

FUT ikke sat, da HTML.dk ikke understøtter dem.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas

Dato : 02-05-03 15:39

Jeg er glad for at i vil hjælpe mig. Men vil i ikke "skære" det let
mere ud i "pap"..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-03 23:08

Thomas skrev:

> Jeg er glad for at i vil hjælpe mig. Men vil i ikke "skære"
> det let mere ud i "pap"..

1) Et forum fungerer med serversideteknologi. Det kan ikke laves i
ren HTML. Hvis du vil have hjælp til en forumløsning skal du bruge
en passende serversidergruppe (fx
<news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp> eller

2) Nyhedsgrupperne fungerer som oftest som hjælp til selvhjælp. Har
du et konkret problem er der gode muligheder for at få hjælp, men
det er ikke nemt at få hjælp til at lave et helt projekt.

3) Du har placeret dit andet indlæg som et svar på det indlæg jeg
skrev til Per - men indholdet i dit indlæg har ikke noget med mit
indlæg at gøre. Placer dine indlæg således at de bliver svar på det
indlæg de direkte kommenterer, og husk at citere lidt af det
foregående indlæg så man kan se sammenhængen. Se gerne linket i min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen