Told på film fra FutureEnt?
Fra : LA2

Dato : 02-05-03 11:24

Hej
Skal der betales told af film bestilt hos FutureEnt?

LA2

Fra : SiMoN

Dato : 02-05-03 11:25

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Skal der betales told af film bestilt hos FutureEnt?
>
> LA2

nej.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-03 11:34

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Skal der betales told af film bestilt hos FutureEnt?

Jep. Du skal forudbetale på reg. 3330 konto 37557965 i Danske Bank. Husk at
runde op til nærmeste hele hundrede.

--
Jens Thomsen

"Går den, så går den"

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 11:45

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in message

> "LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jep. Du skal forudbetale på reg. 3330 konto 37557965 i Danske Bank. Husk
> [...]

Øh...Er det en joke? I så fald er den ikke morsom...Manden stillede jo et
reelt spørgsmål.

Hilsen Emil

Fra : Rune Jensen

Dato : 02-05-03 13:29

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at

> Øh...Er det en joke? I så fald er den ikke morsom...Manden stillede jo et

Awwwwwww :(
så så min dreng, jeg tror nok han overlevede.
Og hvis du ikke kunne se om det var en joke eller ej, så har jeg et tårn i
Paris jeg gerne vil sælge til dig

Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 13:48

"Rune Jensen" <:fjern:blaze@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> så så min dreng, jeg tror nok han overlevede.
> Og hvis du ikke kunne se om det var en joke eller ej, så har jeg et tårn i

Tja...Syntes bare det var et mærkeligt svar at komme med, that's all.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-03 16:09

Emil Rune wrote:
> "Rune Jensen" <:fjern:blaze@esenet.dk> wrote in message

> Tja...Syntes bare det var et mærkeligt svar at komme med, that's all.

Du har fuldstændigt ret. Det er på tide, at nogen tør stå op og sige fra.
Hvem ved, hvilke forfærdelige følelsesmæssige skader jeg ellers vil kunne nå
at forvolde på sagesløse besøgende her i gruppen.

--
Jens Thomsen

"It's the great way of oriental thinking were, you know, they think they've
tricked you... and then they have."

Fra : -V-

Dato : 02-05-03 16:36

Jens Thomsen wrote:
> Du har fuldstændigt ret. Det er på tide, at nogen tør stå op og sige
> fra. Hvem ved, hvilke forfærdelige følelsesmæssige skader jeg ellers
> vil kunne nå at forvolde på sagesløse besøgende her i gruppen.

Bliv endelig ved, Jens.
Jeg lægger gerne labil psyke til dine eksperimenter udi humorens syge
verden.

Jeg syn's din post var sjov.

-V-

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 02-05-03 14:05

Fra : Rune Jensen

Dato : 02-05-03 14:15

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 2 May 2003, it was written:

> Det tårn har du ikke lov til at sælge, Jeg købte selv tårnet sidste år,
> for kun 50.000 euro, så det er mit.
> --
> Magnus Dreyer |chew chew chew swallow
> dinsdale@diku.dk |chew chew swallow, loop

Ok det var jeg ikke klar over, men så har jeg en bro i San Fransisco der vil
stå godt til dit tårn :)

Rune

Fra : ML-78

Dato : 02-05-03 16:25

> Jep. Du skal forudbetale på reg. 3330 konto 37557965 i Danske Bank. Husk
at
> runde op til nærmeste hele hundrede.

Pssst... virkede det?
Bare for at vide det næste gang nogen spørger.

ML-78

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-03 16:46

ML-78 wrote:

> Pssst... virkede det?
> Bare for at vide det næste gang nogen spørger.

Næ. Desværre. Det ville nok have hjulpet at opgive et ægte kontonummer, men
man kan jo ikke tænke på det hele.

--
Jens Thomsen

"You can't really dust for vomit."

Fra : LA2

Dato : 02-05-03 14:09

> [...]
>
> LA2
>
> Tak for svarene, må hellere begynde at læse betingelserne før jeg
bestiller varer...

LA2

Fra : HKJ

Dato : 02-05-03 16:18

"LA2" <ltour_@hotmail.com> wrote in message

> bestiller varer...

Slå også lige et smut forbi www.axelmusic.dk , de er faktisk billigere med
mange R1 film.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-03 16:30

HKJ wrote:

> Slå også lige et smut forbi www.axelmusic.dk , de er faktisk
> billigere med mange R1 film.

www.cd-wow.com er også værd at besøge. Husk også at sammenligne med
www.cd-wow.net ($) og www.cd-wow.com.hk (HK $). Der kan godt være
kursgevinster ved at bestille igennem de to sidste undersider, og
forsendelsesmetoden er den samme som altid. Naturligvis toldfri.

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : LA2

Dato : 02-05-03 17:50

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MVH/ regards
> Jens Thomsen
> "Television has brought murder back into the home - where it belongs"

Køber oftest hos axelmusic og cdwow, men futureent havde den bedste pris på
The Thing.

LA2

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-03 18:06

LA2 wrote:

> Køber oftest hos axelmusic og cdwow, men futureent havde den bedste
> pris på The Thing.

Ah. God film. Jeg har godt nok den danske R2, men den amerikanske har ry for
bedre billedkvalitet, så jeg skal nok have skiftet på et tidspunkt.
Originaludgaven fra 50'erne kommer vist forøvrigt på dvd i august.

--
Jens Thomsen

"Here lies David St. Hubbins... and why not? "

Fra : LA2

Dato : 02-05-03 18:29

> [...]
>
> --
> Jens Thomsen
>
> "Here lies David St. Hubbins... and why not? "

Er originalen god? Eller er der tale om en " uhyret fra sumpen" film?
Har iøvrigt bestilt T2 i extreme edition, glæder mig til at se om high
definition delen til Pc er ventetiden til juni værd.

LA2

Fra : ML-78

Dato : 02-05-03 18:36

> [...]
> bedre billedkvalitet, så jeg skal nok have skiftet på et tidspunkt.
> Originaludgaven fra 50'erne kommer vist forøvrigt på dvd i august.

Jeps. Fra min side en længe ventet udgivelse. Jeg har ikke engang set den
endnu, men den har ry for at være blandt 50'ernes bedste science fiction
film - altså noget nær "Invasion of the Body Snatchers" eller "The Day the
Earth Stood Still". Den burde være udkommet for længst, men Warner er jo
ikke ligefrem kendte for deres entusiasme mht. DVD-udgivelser. Måske er de
begyndt at oppe sig lidt, for den originale "The Haunting" ser også ud til
at komme til august.

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 03-05-03 09:44

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> begyndt at oppe sig lidt, for den originale "The Haunting" ser også ud til

Jeps, så mangler vi bare de dropper deres "snapper" kassetter og får
fingeren ud med complete season box set af vores yndlings tv-serier så er
den der sgu