Jisatsu Circle / Suicide Club DVD?
Fra : SiMoN

Dato : 02-05-03 10:39

Nogen der ved hvor man kan købe subj.?...

/Simon

Fra : Iggy Pop

Dato : 03-05-03 13:50

Hvis du kan forstå japansk, er filmen ude på japansk DVD
(www.cdjapan.co.jp) - ellers må du ty til ulovligheder (bootlegs på ebay)
eller vente på efterårets R1 udgave.

Fra : SiMoN

Dato : 03-05-03 20:17

"Iggy Pop" <iggypop1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du kan forstå japansk, er filmen ude på japansk DVD
> [...]

Tak for svaret og linket. Jeg kan desværre ikke forstå Japansk, så jeg tror
jeg venter på en R1 udgave eller hvis jeg er heldig kommer der en HK R3 med
engelske undertekster.

Så må jeg jo bare slå mig til tåls med min SVCD version indtil videre...

Btw. Du ved ikke tilfældigvis om den musik som bliver brugt/spillet i filmen
af band som hedder "Dessert" eller "Dessart" kan findes nogen steder??...

/simon