Skrål!!!!
Fra : Rikke & Brian

Dato : 02-05-03 07:22

I går sad min kæreste og jeg og så Skrål (børnetime på DR1) sammen med vores
søn. Bagefter kom vi til at snakke om, om ham Halfdan E, der laver musik
sammen med børnene, er kendt inden for musikbranchen eller....?

Hilsen Rikke.

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Soren Bovbjerg

Dato : 02-05-03 08:21

Rikke & Brian wrote:
> [...]
> søn. Bagefter kom vi til at snakke om, om ham Halfdan E, der laver musik
> sammen med børnene, er kendt inden for musikbranchen eller....?

Jo, det må man sige. Han har produceret et hav af navne (f.eks. TV-2),
og har selv været med i en del konstellationer. Prøv at søge på "halfdan
e" på google. Der vil hans hjemmeside bl.a. dukke up.

Mvh
Søren

Fra : hylstar

Dato : 03-05-03 13:11

Han kunne høres i Kronjs på P3 sidste søndag - ja, sorry en gammel
"nyhed"
Men her et link: http://www.dr.dk/p3/kronsj/arkiv/030427.asp
http://www.halfdane.dk kan du hører hvad han har lavet af
musik/lyde...
Rigtig meget film musik, bl.a. vandt han en Robert for Bedste Musik til
OKAY,
og så er han vel mest kendt for samarbejdet med Dan Turell.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-05-03 14:08

Mange tak for svarene. Vi har været inde og kigge forskellige steder. Vi
havde også snakket om, at vi mente, at vi havde hørt hans navn nævnt et
eller andet sted. Vi kunne bare ikke huske hvor, men det fandt vi da så ud
af

Rikke.