Delta Force - Black Hawk Down --- hvordan ~
Fra : TexasFlood

Dato : 02-05-03 01:10

Er nået til sidste mission i første campaign hvor man starter på stranden og
skal
igennem et minefelt samtidig med at det flyver om ørene med motergranater.

Hvordan kommer man igennem det lorte minefelt ?

CWE

Fra : Raprap

Dato : 02-05-03 05:10

Sidste mission??
Aha...
Der tager du helt fejl.

Prøv dig frem.

Hvis du går op til stenene i venstre side kan du stort set gå på tværs af
minefeltet.

Det er det nærmeste jeg kan komme det. Du skal jo over til byen i højre side
skærmen.

Men tro ikke at det er den sidste bane.

Det bliver sværere endnu.

Rap.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 02-05-03 08:07

> Det bliver sværere endnu.

MEGET sværere endnu. Bare vent et par baner

Allan Bach

Fra : Henning B.

Dato : 02-05-03 14:06

Hej.
Hvis du kigger lidt nærmere inde på stranden er der en mand som løber gennem
minefeltet,hold øje med hvad vej han løber,og dine mænd følger efter dig.
MVH Henning

Fra : Mads Bahrt

Dato : 02-05-03 14:16

TexasFlood wrote:
> [...]
> igennem et minefelt samtidig med at det flyver om ørene med motergranater.
>
> Hvordan kommer man igennem det lorte minefelt ?

Hvis du søger bagud har jeg allerede besvaret dette spørgsmål i denne
gruppe tidligere.

MVH
Mads Bahrt

Fra : danni plougmann

Dato : 02-05-03 23:50

> [...]
> igennem et minefelt samtidig med at det flyver om ørene med motergranater.
>
> Hvordan kommer man igennem det lorte minefelt ?

jeg fandt det her i et tidligere indlæg op minifeltet, måske kan det hjælpe
dig.

Følg alle klippestykkerne på "indersiden". Løb denne bane (markeret med
x - frit efter hukommelse):

Sten |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sten xxxxxxxx |Port