Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af S45 og Optio S eller Exilim EX-Z3
Fra : Kasper Okkels

Dato : 01-05-03 20:10

Efter flere måneders interessant læsning her i gruppen og på alle
review-siderne er det nu endelig blevet min tur til at købe et kamera. Og
jeg har fået lokket min far med på vognen, så mandag bestiller jeg et Canon
S45 og enten et Pentax Optio S eller et Casio Exilim EX-Z3. Det er min far,
der endnu ikke har bestemt sig.

Spørgsmålet er så, hvor det er billigst og bedst at købe 'pakken'? Vi skal
naturligvis have noget ekstra hukommelse med, så ordren lyder på 1 stk S45
med 256 MB CF kort og 1 stk 'mikro-lomme-kamera' med 128 eller 256 MB SD/MMC
kort. Hvis en kortlæser kan komme med i købet for et par hundrede kroner
kommer den nok også i indkøbskurven.

Jeg ved godt, at det ikke lige er den kombination som flest personer køber,
men er der nogen, der har idéer til hvor vi skal købe ind? Jeg har fundet
følgende priser på www.technik4free.de:
S45 og 256 MB CF: 514 + 48 EUR = 562 EUR
Optio S incl 128 MB SD: 482 EUR
Porto: 20 EUR
I alt: 1064 EUR

www.camera-discount.de kan tilbyde følgende:
S45 incl 256 MB CF: 569 EUR
Exilim EX Z3 incl 128 MB SD: 484 EUR
Porto: ??
I alt: 1053 + porto

Kan det fås billigere, og er de to butikker værd at handle med? Jeg regner
med at afgive bestilling på mandag.

På forhånd tak for råd og hints,

mvh
Kasper