Fluer..hvor køber i ??
Fra : Lion

Dato : 01-05-03 19:18

Hejsa når man nu som jeg ikke synes man har den fornødne tid / lyst /
lejlighed til at binde fluerne selv hvor køber man så i rimelig kvalitet og
til rimelige penge ? har i nogle gode afprøvede adresser er jeg meget
intereseret i at "låne" dem.

--
Venlig Hilsen
Stisen

Fra : Henning Hviid

Dato : 01-05-03 20:35

Jeg plejer at købe fluer hos SalmonFly(Frederikssundsvej kbh.) eller hos
Sport dres(Frederikssundsvej kbh.) eller hos GoFishing i Odense.

Men allerhelst binder jeg dem selv, der er ikke noget bedre end at nappe en
havørred på en hjemmebundet greenhighlander (hårvinge), når ens
fiskekammerater lige har stået og skraldgrinet af én fordi man bandt den på
som ophængerflue. Det var først ved havørred nr. 2 inden for 5 min. at der
blev virkelig stille =

Hilsen
Henning

Fra : Thomas

Dato : 01-05-03 21:08

Binder selv, men ellers er Sport Dres ok. De sælger fluer bundet af fagfolk.
Hilsen Thomas

Fra : Knut Aurstad

Dato : 02-05-03 00:07

Ta kontakt med www.fluebindern.no.
Dette er en person som lager og selger veldig gode / rimelige fluer til både
laks og sjøørrett. Jeg har kjøpt fluer av han i mange år, og han kan
absolutt anbefales.

Mvh
Knut

"Lion" <ls2remove@iname.com> skrev i melding

Fra : Lion

Dato : 02-05-03 13:58

Takker mange gange for tippene.

--
Venlig Hilsen
Stisen

Fra : Per, Odense

Dato : 05-05-03 14:36

> [...]
og
> til rimelige penge ? har i nogle gode afprøvede adresser er jeg meget

Hej

Jeg har købt hos
http://www.flueposten.dk/
(På nettet, ellers hos Go Fishing)