lave et armatur??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 01-05-03 18:24

er der nogle der har lavet sit egen armatur??
ville gerne have nogle tips, om hvad jeg lige skal være opmærksom på..
det er til et 200L 100*45cm

--
Dennis
Randers

Fra : Knud Schøler

Dato : 02-05-03 14:58

"D19SakaPOPPE" <D19S@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der har lavet sit egen armatur??
> ville gerne have nogle tips, om hvad jeg lige skal være opmærksom på..
> det er til et 200L 100*45cm

For meget længe siden (da jeg var dreng) lavede min far et armatur i træ til
mig. Jeg bruger det stadig, men har for nylig monteret et spejl i toppen af
armaturet til at reflektere lyset.

Hvis jeg skulle lave et nyt i dag ville jeg gå i et byggemarked og købe
nogle af de armaturer (til lysstofrør) de sælger til at hænge under
køkkenskabe. Jeg ville så montere et antal af disse i en trækasse med
spejle, hvor kassen ikke er dækket af armaturerne.

Jeg ville lave en kontakt (eller tænd-sluk-ur) til hvert armatur, således at
lyset kan styres individuelt.

Med venlig hilsen

Knud