Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto til en Dvd ???
Fra : *gavtyven*

Dato : 01-05-03 16:58

Hej
Hvordan brænder jeg en cd af alle mine billeder . Sådan at jeg kan se dem på
en Dvd i stuen ????
Bruger Nero !!

Henrik Olesen
Randers

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-05-03 19:37

*gavtyven* skrev :
> Hej
> Hvordan brænder jeg en cd af alle mine billeder . Sådan at jeg kan se dem

> en Dvd i stuen ????
> Bruger Nero !!

Det vil være overkill at brænde dem på DVD, men start Nero, vælg VideoCD og
smid filerne i brænde vinduet.
Du kan vælge om de skal skifte selv eller om du vil trykke på remoten.
Der er ingen mulighed for at lægge lyd på, på denne måde.
Der kan være ca 1900 billeder og du kan lave primitive menuer.
Det vil i alt fylde ca 10 MB på disken, men Nero kan ikke håndtere flere end
de ca 1900 billeder.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : emj

Dato : 01-05-03 20:38

On Thu, 1 May 2003 20:36:39 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>Nero kan ikke håndtere flere end
>de ca 1900 billeder.

Det forstår jeg ikke.
Jeg mener kun at Nero kan klare 99 billeder.
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Bent Mouritzen

Dato : 01-05-03 21:42

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det forstår jeg ikke.
> Jeg mener kun at Nero kan klare 99 billeder.
> Hilsen emj

Heller ikke jeg er helt med her, når jeg har prøvet så har Nero
brokket sig når vi når billede nr 100, den vil kun acceptere
siger den 99 billeder !! Det er muligt jeg gør noget forkert
men hvad ?

Mvh Bent

Fra : Poul Jensen

Dato : 01-05-03 22:53

Ulead DVD PictureShow
kan det du vil.

Mvh. Poul Jensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-05-03 22:30

emj skrev :

> Det forstår jeg ikke.
> Jeg mener kun at Nero kan klare 99 billeder.
> Hilsen emj

99 billeder i menuen. Hvis du bare dumper billeder i brændefeltet kommer du
op på jeg tror det er 1860 eller der omkring og så vil Nero ikke mere.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk