Nürburgring, Nordscleife, til F12002
Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-05-03 15:42

Klar til den ultimative udfordring? Bank en F1'er rundt på den 22km lange og
yderst berygtede Nürburgring.
Eller høvl nogle omgange af i en af de mange Mod's til F1 2002.

Banen er "konveteret" fra Grand Prix Legends, så den er et ret close match
:)
Herligheden kan hentes her :

Fra : Søren C

Dato : 01-05-03 15:43

"Karsten Borchers" <karsten@*spaham*borchers.dk> skrev i en meddelelse
> :)
> Herligheden kan hentes her :

Hvor?

Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-05-03 15:44

Hups :)

Ja det var så her den kan hentes :
http://forumserver.zapto.org/F1R/viewtopic.php?t=157

Enjoy

/ Borchers

Fra : Henrik

Dato : 01-05-03 16:01

> [...]
> Eller høvl nogle omgange af i en af de mange Mod's til F1 2002.
>
> Banen er "konveteret" fra Grand Prix Legends, så den er et ret close match

Jeg sad lige og kiggede på siden og landede inde på GTR2002's forum. Er
GTR2002 bare F1 med andre biler eller er spillet også anderledes ?.

Jeg synes F1-spillene er kedelige, men hvis GTR2002 er mere som Sports Car
GT, hvor det er knap så meget simulator, men mere sjov, så vil jeg da prøve
det

Mvh
Henrik

Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-05-03 16:22

GTR2002 er det samme som F1 2002, men med sportscars fra FIA's GTR 2002
sæson.
Viper, Ferrari 550, Porsche 996 GT2, Porsche 993 GT2, Lister Storm, Marcos
LM600, Lamborghini Diablo, Porsche 996 GT3, Ferrari 360. Så har jeg vist
husket alle?

Men det er imo langt federe end F12002. Fysikken føles bedre, og da tempoet
ikke er nær så højt, kan man bedre "kører" bilerne.
Men lige meget hvad, så er GTR2002 Mod'en helt klart et download værd ;)

/ Borchers

Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-05-03 16:44

Nåja, og så er der lige kommet den BPR GT Mod de henviser til.
Den er baseret på BPR GT 95 sæsonen, og byder på McLaren F1 GTR, Ferrari F40
GTE/LM, Lotus Esprit V8, og Venturi LM600.
Mere info, og download her : http://bprgt.rsdg.net/cars.html#blanks

/ Borchers

P.s. Har ikke selv fået den prøvet endnu, så jeg kan intet sige om den - Men
det ser nu godt ud :)

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 03-05-03 22:22

GTR2002 mod'en er HELT anderledes og IMHO meget federe end F1 originalen.
Prøv også BMW M3 modden, den er virkeligt godt lavet... og den er så genial
til close race og nærkampe da bilerne er ret ens og kan tåle at blive
behandlet lidt hårdhændet ;)

Prøv det, prøv det !

Mikkel

PS: der er mindst 3 nye mods på ved der er i samme klasse som GTR2002, glæd
jer !

Fra : Henrichsen

Dato : 19-05-03 11:09

Hvilke 3 mods er det?