Kat søger nyt hjem (helst hurtigt)
Fra : Dan Mortensen

Dato : 01-05-03 14:25

Hej Alle sammen

Jeg skriver dette indlæg for en veninde.
Der har en huskat, han er rød/creme. han har navnet Puller, han er ca 6-7
mdr gammel.

Han søger nyt hjem, helst hurtigt. Da der ikke må holdes dyr hvor han bor
nu.

han er endnu ikke kastreret, da han er lidt lille af hans alder.
Han er meget kælen,
Han er lige nu indekat, vil gerne til et andet sted hvor der er andre katte.
Da han ikke er vant til biler, men gerne vil prøve at være ude, vil en
løbegård være et plus.
Han befinder sig i Østjylland.

Der medfølger en del ting til ham, dem får man med gratis, såfremt man vil
give ham et godt hjem med masser af kærlighed, og sørge for han bliver
kastreret.

Henvendelse kan ske til Kit på 8625 0026 eller 2012 6220.
eller på mail regninger@yahoo.dk

eller også kan man skrive her på nyhedsgruppen.

Hilsen Marianne der skriver på vegne af Kit.

P.s. Han er sat på www.vildkat.dk så der kan billede ses af ham.

Fra : Kristina Weimer

Dato : 02-05-03 12:57

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> wrote in message news:<3eb12046$0$250$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> Hej Alle sammen
>
> Jeg skriver dette indlæg for en veninde.
> Der har en huskat, han er rød/creme. han har navnet Puller, han er ca 6-7
> mdr gammel.
--- (klipp)---
> Hilsen Marianne der skriver på vegne af Kit.
>
> P.s. Han er sat på www.vildkat.dk så der kan billede ses af ham.

Hej,

en så vacker katt! Nyydelige farver Jag skulle gott kunna tänka mig
honom som sällskap till mina två röd-&creme-vita katter Förutom att
jag bor i Helsingfors - det är väl ingen av er som är på väg åt det
här hållet?

Hoppas att ni hittar ett bra hem åt honom.

h. Lurker-Kristina