fiskeri på fyn
Fra : Thorsten Marcussen

Dato : 24-03-01 18:28

hej derude

sker der noget på fyn ??

hilsen

t.m.

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 24-03-01 18:51

"Thorsten Marcussen" <tbm@c.dk> wrote in message
news:99ilf2$9um$1@news.inet.tele.dk...
> hej derude
>
> sker der noget på fyn ??

Jeg tror det ikke - frosten har nok udsat det vilde forårsfiskeri. Lad os få
nogle dage med sol og varme, så vi kan få vandtemperaturen op. Lige omkring
åpremieren (og fjordpremieren) blev der ellers taget en del pæne havørreder.

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-03-01 20:08

Jeg var ellers lige ude i dag, og fik fem fisk på 41, 52, 55, 55 og 74 cm.,
så lidt sker der da.

Peter Jensen

"Martin Nystrup Rasmussen" <netfiskeren@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:xf5v6.7170$Ov.470222@news010.worldonline.dk...

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 24-03-01 21:52

"Peter Jensen" <amp.privat@get2net.dk> wrote in message
> Jeg var ellers lige ude i dag, og fik fem fisk på 41, 52, 55, 55 og 74
cm.,
> så lidt sker der da.

På sydfyn?

Mvh.

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-03-01 08:03

Aner det ikke!!! Men mon ikke der er fisk over alt?

meddelelse news:ZU7v6.8475$Ov.503937@news010.worldonline.dk...

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 25-03-01 10:40

> Aner det ikke!!! Men mon ikke der er fisk over alt?

Du aner ikke, hvor du fangede dine fisk? ;)

Fisk er der jo mange af, men det kolde vand påvirker fiskenes stofskifte og
dermed aktivitet. Så de trækker nok ikke rundt så meget - deres behov for
føde er også mindre.

Mvh.