Er der nogen der har bogen "Mulvad slægten~
Fra : erik

Dato : 01-05-03 13:02

Hej
Der var en Mulvad der ca. 1737 blev gift med en Fischer.
Gives der i bogen nogen oplysninger om denne Fischer?

--
Erik Reinert Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 01-05-03 18:35

"erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> wrote in message
> Hej
> Der var en Mulvad der ca. 1737 blev gift med en Fischer.
> Gives der i bogen nogen oplysninger om denne Fischer?

HVis du kunne oplyse fornavnet på denne Mulvad,
kunne jeg måske hjælpe dig ad anden vej.

Mvh.Bodil.

Fra : Kim K Petersen

Dato : 01-05-03 20:56

Jeg har en slægtsbog der hedder
"Dørken,Havbo,Mulvad slægterne".
Hvad hedder han til fornavn?
Kim Kongstad Petersen
kim@vongelokalhistoriskearkiv.dk

Fra : erik

Dato : 01-05-03 21:21

Johan Peder Mulvad gift i Kbh. 1737 med en Kirsten Fischer.
Det er denne Fischer's forældre der intresserer mig.
Vides der noget om dem??? - og hvad var J.P.Mulvad??

--
Erik Reinert Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk