Musikvideo med gymnaster.. ???
Fra : mette

Dato : 01-05-03 11:43

Hejsa.
Er der nogen som kan komme i tanke om hvilket band der for 4-5 år
siden lavede en gymnastik-musikvideo. Videoen består kun af en pige
som dyrker gymnastik. Scenerne udspiller sig til en eller anden
konkurrence hvor denne her pige er under et stort pres og bare skal
vinde denne her konkurrence.. Så vidt jeg husker er hun typisk en
rumænsk udseende pige eller noget... Er der nogen som kan komme i
tanke om hvad det er for en video, hvad bandet hedder og evt. hvilket
nummer det er?? Og hvor man kan finde denne på nettet....
Jeg mener videoen kom i kølevandet af AIRs moon safari og at det måske
godt kunne være Chemical Brothers der lavede den????
Mvh.
Mette

Fra : Christian Muus

Dato : 01-05-03 11:57

"mette" <cra-ass@filmskolen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener videoen kom i kølevandet af AIRs moon safari og at det måske
> godt kunne være Chemical Brothers der lavede den????

Ja, det er Chemical Brødres med "Elektrobank" med Sofia Coppola - datter af
Francis Ford

Fra : mette

Dato : 01-05-03 13:26

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message news:<3eb0fc13$0$24677$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Ja, det er Chemical Brødres med "Elektrobank" med Sofia Coppola - datter af
> Francis Ford

Arh, cool. Tak for hjælpen. Hvis du tilfældigvis kender til et sted
hvor den ligger på nettet må du endelig maile mig!
Mange hilsner
Mette

Fra : Christian Muus

Dato : 01-05-03 14:18

> [...]
>
> Arh, cool. Tak for hjælpen. Hvis du tilfældigvis kender til et sted
> hvor den ligger på nettet må du endelig maile mig!

På deres hjemmeside er det vist muligt.

Fra : Anders Buch

Dato : 01-05-03 13:25

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote

> Ja, det er Chemical Brødres med "Elektrobank" med Sofia Coppola - datter
af
> Francis Ford

Og du se videoen her:

http://internettrash.com/users/matilda/video.html