Billed/tekst
Fra : Birger H. Hansen

Dato : 01-05-03 10:15

Hej

Jeg har et billed af en gruppe mennesker og vil gerne sætte navne på
medlemmerne på en smart måde som på:
http://w4.fyns-amt.dk/brangstrup/ under personale.

Hvordan laver man det ?

Mvh.
Birger

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-03 10:22

"Birger H. Hansen" <birger-h@post5.tele.dk> skrev :

> http://w4.fyns-amt.dk/brangstrup/ under personale.
>
>Hvordan laver man det ?

Det er lavet med flash (et program der skal købes),

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-05-03 10:27

"Birger H. Hansen" <birger-h@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har et billed af en gruppe mennesker og vil gerne sætte navne på
> [...]

Det er lavet i flash - hele møllen, selv navigationen.
Det er et skoleeksempel på et dårligt sidedesign.
Uden flashmodul installeret vil brugerne bare opleve en fuldstændig blank
side.
Og så er det oven i købet en offentlig institution, der har siden.

Fy føj.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Birger H. Hansen

Dato : 02-05-03 15:24

> [...]
> Det er et skoleeksempel på et dårligt sidedesign.
> Uden flashmodul installeret vil brugerne bare opleve en fuldstændig blank

Ok, så må jeg finde på noget andet.
Tak
Mvh. Birger