Textbox
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 01-05-03 09:08

Hej NG.
vis jeg har en form med 2 textboxe. textbox 1 er synlig,
det er textbox 2 ikke. men vis man skriver f.eks 32 i texbox 1 så skal
textbox 2 blive synlig

hvordan laver man det, er der nogen der vil lave et eksempel på det til mig.

På forhånd tak..
mvh H Cichosz

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 01-05-03 09:22

"Henrik Cichosz" <cichosz@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> textbox 2 blive synlig
>
> hvordan laver man det, er der nogen der vil lave et eksempel på det til

Private Sub Text1_Change()
Text2.Visible = Text1.Text = "32"
End Sub

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 01-05-03 10:18