FU:EL
Fra : Tommy

Dato : 01-05-03 08:37

Efter eyeQ kommet så FU:EL.

Hvem finder dog på disse tåbelige navne?

VH

Thomas

Fra : Nanna

Dato : 01-05-03 08:45

"Tommy" <tommyk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Efter eyeQ kommet så FU:EL.
>
> Hvem finder dog på disse tåbelige navne?

Tåberne selv?

Nanna

Fra : Daniel Andersen

Dato : 01-05-03 11:31

> Efter eyeQ kommet så FU:EL.
>
> Hvem finder dog på disse tåbelige navne?

Ærgeligt ja! - Det er endda et plagiat-navn på et temmeligt fedt rock-band
der hedder Fuel

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 01-05-03 21:13

On Thu, 1 May 2003 12:30:57 +0200, "Daniel Andersen"
<bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> wrote:

>Ærgeligt ja! - Det er endda et plagiat-navn på et temmeligt fedt rock-band
>der hedder Fuel

EyeQ er heller ikke et originalt navn.

Jeg har hørt om mindst to andre bands der hedder det.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-05-03 21:53

Stefan Bruhn wrote:
> [...]

+ et det tyske trance-pladeselskab :-/

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : Aragorn

Dato : 01-05-03 22:40

"Daniel Andersen" :
> Ærgeligt ja! - Det er endda et plagiat-navn på et >temmeligt fedt
rock-band
> der hedder Fuel

Der tror jeg du tager stor fejl! FU:EL er lantinsk og betyder fokus! Og ikke
brændstof som du jo nok mener!
Men jeg vil gi jer ret i at DK ikke har plads til endnu et kommercielt band!
Håber ikke der kommer flere popstars-sæsoner.
Men på den anden side så ku man næste år følge de tre års vindere og se
hvordan det er gået dem!! He he... jeg tror ikke engang der ville være nok
til 3 programmer!

-sunz

Fra : Christian Muus

Dato : 01-05-03 22:57

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Daniel Andersen" :
> rock-band
>
> Der tror jeg du tager stor fejl! FU:EL er lantinsk og betyder fokus!

Bruger man da koloner i latinske ord?

Christian

Fra : Aragorn

Dato : 01-05-03 22:55

"Christian Muus":
> Bruger man da koloner i latinske ord?

Hvis jeg havde fulgt lidt bedre med i Latin på gym så havde jeg ku givet dig
et kvalificeret svar! men det gjorde jeg desværre ikke! Min ifølge BT og EB
så bestyder det fokus!

-sunz

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 02-05-03 00:09

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
dig
> et kvalificeret svar! men det gjorde jeg desværre ikke! Min ifølge BT og

Det gør det ikke ifølge min latin-dansk.

Simon

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-05-03 22:53

Aragorn wrote:

> Der tror jeg du tager stor fejl! FU:EL er lantinsk og betyder fokus!

Whii

/Peter

Fra : Aragorn

Dato : 01-05-03 22:55

"Peter Juhl"
> Whii

What????

-sunz

Fra : Peter Juhl

Dato : 01-05-03 22:59

Aragorn wrote:

> What????

Det var hvad jeg kunne mestre af begejstring over FO:OL og hvad nu det
er deres navn betyder.

/Peter

Fra : Thomas

Dato : 19-05-03 08:38

> Efter eyeQ kommet så FU:EL.
>
> Hvem finder dog på disse tåbelige navne?

Gasolin betyder som bekendt også benzin, men det er da ikke nær så
hjernedødt som fu:el.

VH

Thomas

Fra : Heureka

Dato : 19-05-03 10:32

mine tanker leder istedet hen på FOOL(s)!

Thomas Stoltz :)

Fra : nulre

Dato : 23-05-03 14:43

Lad dem om det og ignorer tåberne... det er den måde vi lettest slipper af
med dem.

-Louise